Angażująca kampania firmy Zott

Angażująca kampania firmy Zott

Zott

Jesień 2013 roku był momentem rozpoczęcia pionierskiej kampanii outdoorowej marki Zott, która stanowiła połączenie OOH i mobile, dzięki umieszczanym na citylightach znacznikom NFC. W kampanii reklamującej Zott Monte wziął również udział znany polski siatkarz – Bartosz Kurek.

Na przełomie października i listopada bieżącego roku firma Zott wprowadziła na rynek za pomocą oryginalnej kampanii dwa nowe produkty: Monte Cherry i Monte Crunchy. Oba wyroby sprzedawane są w dwukomorowych opakowaniach wraz z dodatkami: sosem wiśniowym i płatkami musli. Działania reklamowe nowych produktów Zott objęły internet, TV, a także innowacyjne połączenie outdooru z mobile. Uwzględniały one fakt, że obie nowości tej firmy skierowane są do starszych konsumentów niż dotychczasowe produkty Zott. Za przygotowanie tej kampanii odpowiedzialne są firmy z grupy Aegis Media. Nad całością planowania, a następnie realizacji projektu czuwał dom mediowy Carat oraz agencja odpowiedzialna za połączenie mobile z komunikacją OOH – Hypermedia Isobar i agencja reklamy zewnętrznej Posterscope.

W nowej kampanii reklamowej Zott można zobaczyć m.in. spoty reklamowe z Bartoszem Kurkiem, członkiem reprezentacji Polski w siatkówce, które emitowane są w internecie (wideo online w serwisach YouTube oraz Ipla) i telewizji. Innowacyjnym punktem tej kampanii jest połączenie OOH z mobile wraz z zastosowaniem technologii NFC. W ośmiu największych polskich miastach umieszczono nośniki typu citylight, które posiadały kreacje aktywizujące odbiorców. Kiedy potencjalny klient zbliżał smartfona do chipu NFC znajdującego się na nośniku citylight, to był on przekierowany na stronę mobilną firmy Zott, na której mógł oddać głos na ulubiony smak nowej odsłony Monte oraz po uzasadnieniu swojego wyboru wziąć udział w konkursie. Serwis mobliny dotyczący Monte Cherry i Monte Crunchy został stworzony zgodnie z koncepcją tzw. responsive web design, dzięki czemu był on dostępny na urządzeniach (tabletach, smartfonach) wielu producentów.

Koncepcja nowej kampanii reklamowej marki Zott wzięła swój początek z upowszechnienia się internetu w telefonach komórkowych, co dało nowe możliwości wykorzystania mediów out-of-home. Dzięki smartfonom udało się osiągnąć silną interakcję klienta z marką, a dzięki nowatorskiemu połączeniu OOH z mobile – łatwe zapamiętanie produktów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.