Banery siatkowe

Agencje reklamowe oferują różne formy reklamy, jedną z nich jest baner siatkowy, wykonany z tzw. siatki mesh. Baner siatkowy mesh należy do banerów winylowych, wykonywanych z materiału plandekowego albo PVC, na który grafika nanoszona jest techniką druku solwentowego, zaś brzegi są zgrzewane, a krawędzie mogą być wykończone tunelem lub oczkowane. Ten rodzaj banerów charakteryzuje się […]

Czytaj dalej

Banery wielkoformatowe

Post Image

Baner to forma promocji produktu, będąca najtańszym podłożem dla ekspozycji zewnętrznej. Banery najlepiej jest stosować jako reklamę w okresie wiosenno-jesiennym i w miejscach nienarażonych na mocne działanie wiatru czy niskich temperatur. Do jego montażu można zastosować dowolne wykończenie: zgrzanie, oczkowanie i rękaw.

Czytaj dalej

Digital OOH

Post Image

Digital OOH jest nowoczesnym kanałem cyfrowej komunikacji, która kierowana jest do konsumentów znajdujących się poza domem (out-of-home). W obliczu technologicznych transformacji Digital Out-Of-Home zyskuje nowe, wyjątkowe znaczenie. Wykorzystując DOOH, reklamodawcy są w stanie dotrzeć do konsumenta niemal w każdym miejscu, w którym aktualnie on przebywa.

Czytaj dalej

Pylony reklamowe

Post Image

Jednym z nośników reklamy zewnętrznej jest pylon reklamowy. Coraz częściej wykorzystywana ze względu na duży zasięg przekazu. Nietypowa nazwa, oznaczająca z języka greckiego wieżę, dotyczy pionowego, wolno stojącego słupa, który najczęściej znajduje się tuż przy stacjach benzynowych.

Czytaj dalej

Tablice LED

Post Image

Aktualnie istnieje wiele nośników reklamowych, za pośrednictwem których można promować swoje usługi lub produkty. Jedynym z nich są tablice LED.

Czytaj dalej

Reklama pneumatyczna

Post Image

Reklama pneumatyczna zaliczana jest do grona wielkogabarytowych reklam zewnętrznych. Jest to reklama dmuchana, będąca obecnie jednym z popularniejszych nośników reklamy outdoorowej.

Czytaj dalej

Mobile

Reklama mobilna, umieszczana na środkach transportu stanowi rodzaj reklamy zewnętrznej. Ze względu na możliwość dotarcia w każdy rejon miasta czy kraju oraz niewygórowaną cenę zdobywa coraz większą popularność wśród reklamodawców.

Czytaj dalej

Cityscroll

Cityscroll to nowoczesna metoda reklamy w miastach. Nośnik, niczym ogromny mebel, można ustawić w dowolnym punkcie. Jego powierzchnia to przynajmniej 10 metrów kwadratowych, dzięki czemu reklama Cityscroll widoczna jest z większej odległości.

Czytaj dalej

Citylight

Reklama outdoorowa może być prezentowana za pomocą Citylightów, czyli specjalnych, podświetlanych tablic, na których publikowane są plakaty reklamowe. Citylight określany jest jako miejski mebel ze względu na integrację nośnika z architekturą miasta.

Czytaj dalej

Billboard

Post Image

  Najstarszym nośnikiem reklamy wielkoformatowej jest billboard. Ogromne plakaty zamieszczano już na początku XX wieku, głównie na fasadach budynków. Obecnie billboardy montowane są także samodzielnie na specjalnych słupach.

Czytaj dalej