Na jakie usługi agencji reklamowych możesz liczyć w ramach OOH?

Na jakie usługi agencji reklamowych możesz liczyć w ramach OOH?

Reklama zewnętrzna, zwana także outdoor czy OOH („Out-Of-Home” – „poza domem”) to reklama umieszczana w konkretnym miejscu i przeznaczona dla konkretnej grupy ludzi. Agencje reklamowe często świadczą usługi z nią związane, ponieważ zapewnia ona wysoką częstotliwość kontaktów z potencjalnym klientem. Jedną z najbardziej skutecznych form reklamy zewnętrznej jest reklama wielkoformatowa, zwłaszcza ta umieszczana na zagospodarowanych ścianach. Decydujący się na ten rodzaj promocji swojej firmy przedsiębiorcy będą mogli liczyć na silną w przekazie oraz tanią reklamę swojej marki. 

Designer working with digitizer at his desk in creative office

 

Usługi w ramach OOH obejmują:

 

  • reklamy umieszczane na autobusach i tramwajach (bardzo tania i jednocześnie skuteczna forma reklamy zewnętrznej; posiada ogromną siłę ekspozycji, gdyż te środki transportu nieustannie poruszają się po zatłoczonych centrach miast, a tym samym docierają do ogromnej grupy odbiorców),
  • reklamy na łodziach lub jachtach,
  • banery reklamowe z użyciem siatki MESH (materiału PVC o strukturze siatki),
  • banery odblaskowe i pryzmatyczne (24-godzinna ekspozycja widoczna bez dodatkowego doświetlania),
  • flagi reklamowe obrotowe – wędkowe (ruchome informacje reklamowe),
  • flagi reklamowe – transparenty,
  • reklamy na plandekach np. PCV, odporne na promienie UV,
  • billboardy, citylighty, różnego rodzaju i wielkości tablice reklamowe, które są najczęściej stosowaną formą reklamy zewnętrznej,
  • kasetony świetlne,
  • airboardy (przenośne pneumatyczne ściany reklamowe),
  • reklamy mobilne – przyczepy reklamowe przemieszczające się po konkretnych punktach miasta,
  • reklamy na elewacjach czy witrynach,
  • styrodurowe reklamy przestrzenne 3D (tani, wodoodporny materiał o nieograniczonych możliwościach kształtu i wielkości),
  • niewielkie bannery promocyjne o wymiarach 3-9 m2, zlokalizowane w centralnych punktach miasta, gdzie umieszcza się mało tego typu nośników,
  • inne, niestandardowe formy reklamy zewnętrznej.

 
Większość firm outdoorowych organizuje kampanie reklamowe miesięczne (liczone od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca) lub 2-tygodniowe (pierwsza bądź druga połowa miesiąca). Warto wybierać doświadczone agencje reklamowe, ponieważ tylko takie zapewnią nam najwyższą jakość usług i stworzą dla nas atrakcyjny plastycznie projekt, który dzięki temu będzie skuteczny w przekazie reklamowanego produktu.

Do zadań wykonywanych przez agencje reklamowe przy świadczeniu usług w ramach OOH należą też utworzenie projektu plastycznego, dokumentacji technicznej konstrukcji, pozyskanie gruntów oraz wszelkich zezwoleń. Pomocne w tym są najlepszej jakości maszyny, takie jak: nowoczesne parki maszynowe, plotery tnące, frezujące i drukujące, urządzenia oparte na technologii laserowej, a także wyspecjalizowana kadra pracowników.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.