Fan Check Machine – Billboard Magazine sprawdzał fanów muzyki

Post Image

Ambient jest ciekawą i bardzo pomysłową formą reklamy, dlatego też rzadko który przechodzień mija obojętnie ten rodzaj promocji produktu. W 2013 r. doszło do niezwykle oryginalnej kampanii reklamy zewnętrznej. Dzięki niej można było sprawdzić czyim i jak wielkim fanem muzyki się jest.

Czytaj dalej

Kontrowersyjne plakaty w kampanii Russia Today

Post Image

Pod koniec grudnia 2009 roku ruszyła kreatywna, choć bardzo kontrowersyjna kampania reklamowa outdoorowa. Zarówno w kraju, w którym miała miejsce (Wielka Brytania), jak i poza nim (USA) wzbudzała ona wiele emocji. Obejmowała plakaty z podwójnymi wizerunkami, mającymi podkreślić odpowiedni kontekst w odpowiedzi na wybrane pytania dotyczące aktualnych wydarzeń.

Czytaj dalej

Głośna kampania promocyjna Warmii i Mazur

Post Image

Jedną z najgłośniejszych i najciekawszych kampanii outdoorowych ostatnich lat była kampania nosząca zapadającą w pamięć nazwę – „Mazury Cud Natury”. Slogan ten został uznany za najlepsze polskie hasło promocyjne 2011 r.

Czytaj dalej

Angażująca kampania firmy Zott

Post Image

Jesień 2013 roku był momentem rozpoczęcia pionierskiej kampanii outdoorowej marki Zott, która stanowiła połączenie OOH i mobile, dzięki umieszczanym na citylightach znacznikom NFC. W kampanii reklamującej Zott Monte wziął również udział znany polski siatkarz – Bartosz Kurek.

Czytaj dalej

Kopenhaska kampania promująca bezpieczną jazdę na rowerze

Post Image

Kampanie outdoorowe z zasady muszą nieść ze sobą pewną dozę innowacji czy oryginalności, aby być widoczne i zapamiętywalne. Wiosną 2013 r. ruszyła jedna z ciekawszych oraz bardzo zauważalnych kampanii outdoorowych, która objęła swoim zasięgiem całą Kopenhagę.

Czytaj dalej

Eye-trackingowa kampania Amnesty International

Post Image

W 2009 roku na hamburskich ulicach pojawiła się niecodzienna i ciekawa kampania społeczna „Eye-tracking”, mająca na celu zwrócenie uwagi na problem przemocy w rodzinie.

Czytaj dalej

Kampania firmy Adidas – Nic nie jest niemożliwe

Post Image

Jak wiadomo kontrowersja od zawsze wzbudza ludzką ciekawość i zwraca na siebie uwagę. Stąd tak ogromne zainteresowanie reklamodawców umieszczenia w swojej reklamie czegoś zaskakującego i oryginalnego. Kampanie outdoorowe oparte na reklamach zewnętrznych już z zasady muszą przykuwać uwagę odbiorcy.

Czytaj dalej

Kampania BitTorrent w obronie wolnego internetu

Post Image

Coraz większa presja rządów poszczególnych państw oraz wydawców multimediów sprawia, że przed Internetem rosną coraz to nowe problemy. Akty prawne takie jak SOPA, ACTA i inne ustawy wprowadzane przez rządy oraz infiltracja ze strony agencji wywiadowczych zagrażają wolności słowa w sieci, przez co wielu internautów nie zgadza się na wprowadzane stopniowo zmiany.

Czytaj dalej

Red Bull X – Fighters

Post Image

Austriacka firma Red Bull, produkująca napój energetyczny, słynie z rysowanych prostą kreską, dość zabawnych reklam telewizyjnych. Kilka razy wywołały one nawet niemałe kontrowersje. Jednak prawdziwą siłą marki są potężne kampanie outdoorowe skupiające się na niszowych sportach oraz szeroko pojętej sztuce ulicznej.

Czytaj dalej

Billboard z aktualną pogodą

Post Image

Czy promocja prognozy pogody ma jakikolwiek sens ? Czy wymaga to ciągłej zmiany billboardu ? Na to pytanie odpowiedział portal metservice.com. Serwis podający aktualną prognozę pogody dla Nowej Zelandii.

Czytaj dalej