LG bije rekord największą reklamą zewnętrzną na świecie
- 10
- październik
- 2014
Firma LG znana jest głównie z produkowania sprzętów elektroniki użytkowej, AGD i urządzeń mobilnych. W ostatnim czasie zasłynęła też największą reklamą zewnętrzną na świecie.
LG Electronics zatrudnia prawie 100 000 osób na całym świecie, którzy pracują w obrębie 4 działów: klimatyzacja i rozwiązania energetyczne (Air Conditioning & Energy Solution), domowa rozrywka (Home Entertainment,), urządzenia mobilne (Mobile Communications) i urządzenia domowe (sprzęt AGD; Home Appliance). Marka LG to jeden z największych światowych producentów lodówek, płaskich telewizorów, urządzeń mobilnych, pralek i klimatyzatorów, która w 2012 roku otrzymała tytuł ENERGY STAR® . W związku z wykorzystywaniem nowych technologii, a także ogromnym rozwojem firmy we wrześniu 2014 roku LG znacząco wyróżniło się na tle innych marek. Firma ta bowiem pobiła rekord Guinnessa, tworząc największą reklamę w historii.
Dzięki niebagatelnej długości reklamy zewnętrznej wynoszącej aż 240 metrów, czyli niemal jedną czwartą kilometra, została ona wpisana do Księgi Rekordów Guinessa jako największa reklama w kampanii promocyjnej typu outdoor. Tym razem Koreańczycy postawili na rozmach, który pociągnął za sobą oczekiwany rozgłos.
LG Electronics chcąc wypromować swój nowy produkt – smartfon LG G3, sprawiło, że powstała największa w historii reklamy konstrukcja promująca wyżej wymieniony telefon.
Dzięki niesamowitym wymiarom: 1800 ton wagi, 240 metrów długości oraz 12 metrów wysokości, billboard reklamujący smartfon LG G3 pobił rekord księgi Guinnessa w kategorii „Największa zewnętrzna struktura reklamowa na świecie”. Firma LG liczy na ogromne, dodatkowe zyski z tej reklamy, które mają jej przynieść aż 25 milionów dolarów ze sprzedaży 10 mln sztuk nowych smartfonów. Docelowo billboard ma ujrzeć aż 20 mln osób. Znajduje się on przy drodze prowadzącej na lotnisko King Khalid International Airport w stolicy Arabii Saudyjskiej – Riyadh. W przyszłości ten zbudowany ze stali billboard ma zostać wykorzystany do promocji innych produktów marki LG.
Najnowszy telefon – G3, promowany jest pod hasłem „Inteligentny po prostu” i nawet bez największej reklamy świata zdołał wywołać zamieszanie. Ten wyjątkowy smartfon to połączenie innowacyjnego wzornictwa i najnowocześniejszych technologii, wśród których największe wrażenie robi laserowy, bezbłędnie działający autofocus. Według recenzji LG G3 posiada najlepszy ekran wśród smartfonów oraz jedne z najlepszych rozwiązań na rynku, zdecydowanie wyprzedzające konkurencję, czyli ekran Quad HD i aparat z autofocusem (wg Mobilechoiceuk.com, theinquirer.net). Nowy produkt LG zachęca do jego kupna połączeniem większej wydajności, licznych zaawansowanych funkcji, a także jedynej takiej w świecie elektroniki doskonałej jakości obrazu.
LG Electronics liczy na rekordową sprzedaż nowego produktu, która ma wynieść aż 10 milionów sztuk, czyli najwięcej w całej historii firmy dla pojedynczego modelu smartfona.
Szukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy