Artykuły

Mural marki Tous w centrum Warszawy

W centrum Warszawy zaprezentowano imponujący mural, będący częścią wiosennej kampanii reklamowej biżuterii marki Tous. Prestiżowa lokalizacja i imponujący rozmiar mają przyciągnąć uwagę odbiorców. Nośnik Braughman Group Media znajduje się w samym centrum Warszawy, dokładnie u zbiegu ulic Emilii Plater i Świętokrzyskiej, gdzie każdego dnia setki tysięcy mieszkańców Warszawy zmierza do pracy, a turyści spacerują w […]

Czytaj dalej

Akcja w Leroy Merlin – etykiety informujące o ludobójstwie

Francuska sieć sklepów Leroy Merlin zmaga się z konsekwencjami swojej decyzji biznesowej o niewycofywaniu działalności z rynku rosyjskiego. Wiadomo, że 18% obrotów firmy generowanych jest właśnie w Rosji, co w 2020 r. kosztowało korporację 335 mln dol. kosztów podatkowych.

Czytaj dalej

Które marki zostają w Rosji? Reakcje konsumentów

Agresja Rosji na Ukrainę odbiła się szerokim echem nie tylko w polskiej opinii publicznej. Wojna za naszą wschodnią granicą nie pozostawia obojętnym żadnego Europejczyka. Taktyka sankcji stosowana przez Unię Europejską znajduje też odbicie w świecie biznesu. Wiele znanych marek na znak sprzeciwu zawiesza swoją działalność w Rosji. Jest to nie tylko bardzo widoczny gest wsparcia, […]

Czytaj dalej

Smok ostrzega przed smogiem – kampania w Warszawie

Powietrze w Polsce jest coraz gorszej jakości. Wysokie zanieczyszczenie szczególnie wysokie odnotowuje się w największych aglomeracjach. O problemach ze smogiem w Warszawie przypomina nowa kampania informacyjna, która pojawiła się na specjalnych nośnikach w centrum miasta.

Czytaj dalej

Nowa kampania Heinekena – piwo bezalkoholowe

Popularność piwa bezalkoholowego rośnie z każdym rokiem, dlatego popularna marka Heineken zdecydowało się na kolejną już międzynarodową kampanię promującą właśnie bezalkoholową wersję piwa. Kampania realizowana jest po hasłem: „Cheers with no alcohol. Now you can”, prezentując możliwość celebrowania ważnych chwil z piwem Heineken 0.0.

Czytaj dalej

Reklamy świąteczne, które wzbudziły zainteresowanie

Święta Bożego Narodzenia to czas szału zakupowego, a tym samym wzmożonej aktywności dla branży marketingowej. Nie dziwi zatem fakt, że firmy prześcigają się w wymyślaniu nowych, ciekawych koncepcji na spoty reklamowe, które przyciągną uwagę odbiorcy, a w konsekwencji doprowadzą do zrobienia zakupów. Jakie świąteczne kampanie w ostatnich latach okazały się tymi najbardziej kreatywnymi i wywarły […]

Czytaj dalej

Kontrowersje wokół reklamy książki Remigiusza Mroza

Książki Remigiusza Mroza mają szerokie grono fanów, ale i sporo zagorzałych przeciwników. Zdaniem wielu osób to jeden z tych autorów, których albo się kocha, albo nienawidzi. W ostatnim czasie do tego kotła emocji doszły kolejne — wywołane reklamami najnowszej książki pod tytułem „Przepaść”. Niektórzy zarzucają im, że obrażają uczucia religijne. Czy słusznie?

Czytaj dalej

Marketing sensoryczny

  Marketing sensoryczny to inaczej marketing oddziałujący na zmysły: dotyk, węch, smak, wzrok oraz słuch. Należy wiedzieć, że każdy produkt może pobudzić minimalnie dwa zmysły, a część z nich wszystkie pięć. Warto wziąć to pod uwagę, przeprowadzając akcję promocyjne.

Czytaj dalej

Gdynia uchyliła uchwałę krajobrazową

Nie milkną echa po ostatniej sesji Rady Miasta Gdyni, podczas której tzw. uchwała krajobrazowa została uchylona. Ustawa miała służyć poprawie walorów estetycznych  w mieście, które jest mocno wypełnione różnymi reklamami graficznymi. Decyzja radnych o uchyleniu ustawy wywołała ogromny sprzeciw radnych PiS. Wynika to z długotrwałych prac nad uchwałą, która po akceptacji w czerwcu tego roku, została […]

Czytaj dalej

Wzrost na rynku reklamy zewnętrznej

W 2020 roku nakłady na reklamę zewnętrzną zmniejszyły się o 38,8 procent w porównaniu do roku 2019. Mimo że pierwszy kwartał bieżącego roku stanowił kontynuacje pandemicznej tendencji, pierwszą połowę roku zaliczyć można do udanych. Ze względu na możliwe wprowadzenie ograniczeń w przemieszczaniu się trudno jednoznacznie przewidzieć jaki wynik reklama zewnętrzna zanotuje na koniec drugiego półrocza.

Czytaj dalej