Druk solwentowy
- 20
- kwiecień
- 2017
![](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/machine-1399329_960_720-e1492675876547-90.jpg)
Druk wielkoformatowy zdominował dotychczas rynek reklamy zewnętrznej. Reklamodawcy wybierają ten sposób reklamy bardzo często. Reklama wielkoformatowa dociera do dużej grupy odbiorców i ma masowy zasięg. Reklama ta daje gwarancję rozpoznawalności danej marki czy produktu. Reklamy w dużym formacie to najczęściej billboardy, banery, plakaty oraz kasetony.
Czytaj dalejCechy skutecznego billboardu
- 15
- luty
- 2016
![](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/bigstock-billboard-126711501-90.jpg)
Na sukces każdego przedsięwzięcia, oprócz rzetelnego realizowania założonego planu biznesowego, ogromny wpływ ma skutecznie przeprowadzona kampania marketingowa. Nie od dziś wiadomo, że dobra reklama stanowi dźwignię handlu, a rozpoznawalność marki proponującej daną usługę lub asortyment produktów jest równie ważna (a może nawet ważniejsza), jak przygotowana przez nią oferta.
Czytaj dalejMurale reklamowe
- 28
- październik
- 2014
![](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/Mural-90.jpg)
Mural to coraz popularniejsze określenie marketingowe. Niezwykłe malowidło może być bowiem nie tylko dziełem sztuki, ale również nietypową formą komunikatu reklamowego. Zalicza się go do grona reklamy outdoorowej, która w Polsce zadebiutowała w latach dziewięćdziesiątych i stale się rozwija.
Czytaj dalejBanery siatkowe
- 02
- kwiecień
- 2014
Agencje reklamowe oferują różne formy reklamy, jedną z nich jest baner siatkowy, wykonany z tzw. siatki mesh. Baner siatkowy mesh należy do banerów winylowych, wykonywanych z materiału plandekowego albo PVC, na który grafika nanoszona jest techniką druku solwentowego, zaś brzegi są zgrzewane, a krawędzie mogą być wykończone tunelem lub oczkowane. Ten rodzaj banerów charakteryzuje się […]
Czytaj dalejBanery wielkoformatowe
- 28
- marzec
- 2014
![Post Image](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/thumb-cache/bigstock-Times-Square-Traffic-5905370-e2323e9073b710430584baecc813a4bd-300x188-100-crop.jpg)
Baner to forma promocji produktu, będąca najtańszym podłożem dla ekspozycji zewnętrznej. Banery najlepiej jest stosować jako reklamę w okresie wiosenno-jesiennym i w miejscach nienarażonych na mocne działanie wiatru czy niskich temperatur. Do jego montażu można zastosować dowolne wykończenie: zgrzanie, oczkowanie i rękaw.
Czytaj dalejPylony reklamowe
- 28
- maj
- 2013
![Post Image](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/thumb-cache/pylon-reklamowy-225x300-012d694943e0d2ad2d834148d70268d5-300x188-100-crop.jpg)
Jednym z nośników reklamy zewnętrznej jest pylon reklamowy. Coraz częściej wykorzystywana ze względu na duży zasięg przekazu. Nietypowa nazwa, oznaczająca z języka greckiego wieżę, dotyczy pionowego, wolno stojącego słupa, który najczęściej znajduje się tuż przy stacjach benzynowych.
Czytaj dalejReklama pneumatyczna
- 28
- maj
- 2013
![Post Image](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/thumb-cache/Reklama-pneumatyczna-300x201-f15f13783e6c457a25b63eb16b3ddae3-300x188-100-crop.jpg)
Reklama pneumatyczna zaliczana jest do grona wielkogabarytowych reklam zewnętrznych. Jest to reklama dmuchana, będąca obecnie jednym z popularniejszych nośników reklamy outdoorowej.
Czytaj dalejBillboard
- 21
- maj
- 2013
![Post Image](https://moja-reklama.pl/wp-content/uploads/thumb-cache/bigstock-billboard-12671150-ebdaa55e36a120213728515e389e937e-300x188-100-crop.jpg)
Najstarszym nośnikiem reklamy wielkoformatowej jest billboard. Ogromne plakaty zamieszczano już na początku XX wieku, głównie na fasadach budynków. Obecnie billboardy montowane są także samodzielnie na specjalnych słupach.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy