Banery wielkoformatowe

Banery wielkoformatowe

Banery wielkoformatowe

Baner to forma promocji produktu, będąca najtańszym podłożem dla ekspozycji zewnętrznej. Banery najlepiej jest stosować jako reklamę w okresie wiosenno-jesiennym i w miejscach nienarażonych na mocne działanie wiatru czy niskich temperatur. Do jego montażu można zastosować dowolne wykończenie: zgrzanie, oczkowanie i rękaw.

Wyróżnia się dwa rodzaje banerów wielkoformatowych:

 

  • banery winylowe (ich nasycona barwami grafika wykonana jest w technice druku solwentowego, zaś one same charakteryzują się największą trwałością oraz odpornością na trudne warunki atmosferyczne)
  • banery tekstylne (wykonane w technologii termotransferowej, która sprawia, że tusz jest niemożliwy do usunięcia po trwałym wniknięciu barwników w strukturę materiału)

 

Zalety banerów

 

  1. Baner należy do najtańszych form reklamy, albowiem jego cena oscyluje w granicach od kilkudziesięciu do kilkuset złotych (30-300 zł).
  2. Jego drugą największą zaletą jest wytrzymałość przy zachowaniu wszystkich walorów estetycznych. Dzięki wykonaniu go z bardzo mocnych materiałów plandekowych oraz PCV ta forma reklamy przynosi zdecydowanie bardziej wymierne korzyści, niż inne sposoby promocji marki.
  3. Kolejnymi plusami banerów wielkoformatowych jest ich wygoda w transportowaniu. Reklamy przysłaniające duże powierzchnie budynków można składać i zwijać bez ryzyka uszkodzenia materiału, z jakiego są wykonane.
  4. Banery wielkoformatowe charakteryzują się też ogromną skutecznością, brakiem odgórnie narzuconych rozmiarów, widocznością z daleka oraz szybkim i łatwym montażem.
  5. Wykazując się kreatywnością przy tworzeniu projektu tej formy reklamy, taki baner może wyróżnić się na tle innych i zapaść w pamięci potencjalnego klienta.

 

Ważna przy stosowaniu tej formy reklamy jest przemyślana lokalizacja, dzięki której można dotrzeć do odpowiedniej liczby odbiorców. Pozytywna reakcja na treści zawarte na banerze nie jest zależna od ilości osób, ale od tego czy właśnie dla danej warstwy społecznej były one przeznaczone. Banery należy umiejscowić w najbardziej uczęszczanym miejscu wybranej miejscowości oraz na najwyższym punkcie budynku znajdującego się w okolicy.

Wybór takiej formy reklamy zewnętrznej rozpoczyna się doborem materiału, potem następuje wykonanie druku na folii samoprzylepnej, a także naklejenie projektu na materiał. Następnie materiał się zabezpiecza, po czym można wybrane fragmenty baneru, np. napisy wykleić folią odblaskową.

Banery wielkoformatowe posiadają gwarancję użytkowania na wiele lat, a ich wykonanie i montaż zajmuje najwyżej zaledwie kilka dni.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.