Korzyści z reklamy świetlnej
- 07
- listopad
- 2014
Reklama świetlna stanowi najlepsze rozwiązanie dla tych przedsiębiorstw, które chcą promować swoje produkty i usługi zarówno w dzień, jak i w nocy. Najczęściej do tego typu celów wykorzystywane są reklamy neonowe, umieszczane np. na dachach bądź elewacjach banków, aptek, biurowców, dyskotek, domów handlowych czy też innych obiektów użyteczności publicznej.
W dobie możliwości wykonania wspaniałych fantazyjnych kształtów i wzorów reklamy świetlne idealnie podkreślają architektoniczne elementy budynków lub pomieszczeń, skupiając jednocześnie wzrok odbiorcy na danym neonie czy podświetlanym kasetonie.
Najczęściej wybieranym w ostatnim czasie rodzajem reklamy świetlnej są ekrany z diod LED, na których umieszczone są napisy informacyjne z ofertą danej firmy lub godzinami jej otwarcia. Natomiast neony cechują się efektywnością, ekonomicznością zużycia energii, a także długotrwałością. Punkty usługowe lub miejsca siedziby danej firmy najlepiej jest wypromować za pomocą podświetlanego kasetonu z logo przedsiębiorstwa bądź napisu z jego nazwą. Większe firmy, korporacje czy sieci handlowe wybierają tzw. citylighty, czyli podświetlane gabloty, w których znajduje się plakat. Tego rodzaju reklamy świetlne umieszcza się głównie na przystankach autobusowych, gdzie mogą zostać zauważone przez odbiorców korzystających z komunikacji miejskiej bądź kierujących autem czy przechodniów.
Zalety reklamy świetlnej
Największą korzyścią z użycia reklamy świetlnej jest to, że przykuwa ona uwagę i nie można jej nie zauważyć. Tego rodzaju inwestycja, przekaz reklamowy jest szczególnie polecany tym firmom (korporacjom), które chcą oddziaływać na odbiorców zarówno w ciągu dnia, jak i po zmroku. Taka reklama zainteresuje odbiorcę i wywoła oczekiwany rezultat, jakim będzie zakup danych produktów bądź skorzystanie z usług. Należy bowiem pamiętać, że wiele ze znanych marek kojarzonych jest przede wszystkim z reklamy świetlnej. Korporacje korzystają głównie z kasetonów z dibondu czy pylonów reklamowych, które stawia się zwykle przy największych ulicach. Stosowane w nich podświetlanie od wewnątrz lub też energooszczędne diody LED pozwalają na uzyskanie nie tylko znakomitej reklamy w ciągu dnia, ale także przykuwają uwagę odbiorcy po zmroku.
Reklama świetlna nie tylko przyciąga wzrok potencjalnego klienta, ale także prezentuje wizualnie produkt w najlepszym świetle, ułatwiając klientowi włożenie tego produktu do koszyka. Na tę drogą, choć szybko zwracającą się inwestycję w promocję powinny postawić przede wszystkim te firmy, które chcą być zauważane przez konsumentów w każdych warunkach atmosferycznych, o każdej porze dnia i nocy. Doskonała widoczność reklam świetlnych pozwala na korzystanie z usług danej firmy, szczególnie wtedy, gdy klient się spieszy i potrzebuje dokonać zakupu natychmiast.
Szukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy