Kampania reklamowa najnowszej płyty Red Hot Chilli Peppers
- 29
- lipiec
- 2016
 Każda akcja promocyjna ma wywołać jak największe zamieszanie. Jej celem jest pobudzenie odbiorców i zwiększenie zainteresowania danym produktem lub usługą. Dotyczy to również promocji artystycznej. Przykładem ostatnio zrealizowanej nietypowej kampanii jest promocja najnowszej płyty Red Hot Chili Peppers „The Getaway”.
Każda akcja promocyjna ma wywołać jak największe zamieszanie. Jej celem jest pobudzenie odbiorców i zwiększenie zainteresowania danym produktem lub usługą. Dotyczy to również promocji artystycznej. Przykładem ostatnio zrealizowanej nietypowej kampanii jest promocja najnowszej płyty Red Hot Chili Peppers „The Getaway”.
Wykorzystanie niedźwiedzia, szopa pracza i kruk w słupach reklamowych AMS ma nawiązywać do wyglądu okładki płyty. Niestandardowe działania promocyjne rozpoczęły się dokładni 1 lipca 2016 roku i od razu zrobiło się o nich głośno. Do tej pory nośniki reklamowe w postaci słupów nie była tak aranżowane. Ich wnętrze na potrzeby akcji wypełniono stożkami z usypanych płyt, pojawiły się również powiązane z płytą zwierzęta: niedźwiedź, szop pracz i kruk. Słup okazuje się być bardzo wszechstronnym narzędziem aranżacyjnym. Duża powierzchnia oraz trójwymiarowość daje możliwość oglądania „wystawy” z każdej strony. A fakt, że znajduje się on wśród ludzi, na chodniku, po którym chodzą tysiące ludzi pozwala na maksymalne zbliżenie się do odbiorców.
We wnętrzu promocyjnego słupa umieszczono stożek, usypany z płyt CD. Szop pracz wspina się po nim, a niedźwiedzia wielką łapą trzyma okładkę płyty „The Getaway” na samym szycie „góry”. Wszystkiemu z boku przygląda się kruk. Elementem humorystycznym jest widniejący na dole kompozycji napis: „Żadne zwierzęta i płyty nie ucierpiały przy produkcji tej reklamy”. Owe zwierzęta zostały zaprojektowane i ręcznie wykonane na potrzeby tej właśnie kampanii. Realistyczne detale podkreślają naturalność całej kampanii promocyjnej. Dzięki temu jeszcze silnej zawraca ona uwagę – dzikie zwierzęta w środku miasta i płyta Red Hot Chili Peppers. Nic więc dziwnego, że trudno jest przejść obojętnie obok takiej formy promocji.
W Polsce możemy oglądać tę kampanię w Warszawie. Specjalne słupy nawiązujące do krążka „The Getaway” znajdują się u zbiegu ulic Emilii Plater i Twardej, Marszałkowskiej i Hożej oraz na ulicy Emilii Plater przy Pałacu Kultury i Nauki i przy Złotych Tarasach. Warto odwiedzić cztery nietypowe punkty i z bliska zobaczyć efekt akcji. Płyta Red Hot Chili Peppers pojawiła się w sklepach już 17 czerwca. Promuje ją singiel „Dark Necessities”. To już jedenasty albumem zespołu ze słonecznej Kalifornii. grupy. A za sprawą takich akcji promocyjnych można się spodziewać, że grupa nadal będzie się rozwijać.
Szukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy

