Kampania reklamowa Lidla z Darią Ładochą i Karolem Okrasą
- 24
- marzec
- 2017
Lidl już dawno przestał być jedynie dyskontem z produktami spożywczymi. Sieć prowadzi stronę z przepisami i poradami kuchennymi pt. „Kuchnia Lidla”, wydaje książki kulinarne, a w swoich kampaniach reklamowych kładzie nacisk na świeże produkty dostępne w tzw. ryneczku Lidla. Od kilku lat twarzami kampanii reklamowych są kucharze celebryci. Karol Okrasa jest obecny w nich już od ładnych kilku lat. Niedawno w reklamach pojawiła się też nowa twarz – Daria Ładocha.
Daria Ładocha jest blogerką kulinarną i wydała już dwie książki o gotowaniu. Jej dewiza to „jesteś tym, co jesz”, a więc skupia się ona na zdrowym jedzeniu, a jej specjalność to zdrowa kuchnia dla dzieci i dorosłych. Daria jest kobietą charyzmatyczną, o wyrazistej osobowości. Nie jest tajemnicą, że oprócz tego, że jest niezwykle popularna i lubiana, jest również kontrowersyjna i ma całkiem spore grono oponentów.
Najnowsza kampania marketingowa Lidla nosi tytuł „Tradycyjnie czy nowocześnie?”. Karol Okrasa będzie w niej tym, który będzie bronił tradycyjnej kuchni polskiej, a Daria Ładocha będzie starała się w Polakach zaszczepić chęć do próbowania nowego. Oczywiście Karol Okrasa także nie ogranicza się do podawania przepisów na rosół i schabowego, lecz także używa niekonwencjonalnych dodatków, dlatego to, co przygotowuje, jest oryginalne. Daria Ładocha, o czym już się zdążyliśmy przekonać, będzie proponować klientom Lidla potrawy z różnych stron świata, niekonwencjonalne wykorzystanie tradycyjnych składników oraz nowatorskie metody gotowania.
Dlatego też nie zdziwmy się, gdy w przepisie Darii znajdziemy tak egzotyczne wciąż dla większości Polaków składniki jak nasiona chia czy hummus, miejsce oleju rzepakowego zajmie olej kokosowy, a zamiast masła polecane będzie awokado. Polacy będą przyzwyczajać podniebienia do tak oryginalnych dań jak pizza z kalafiorem czy ciasto z czerwonych buraków. Ponadto Lidl znany jest już z tematycznych promocji „Kuchnie świata” i to będzie woda na młyn dla Darii Ładochy.
Podsumowując, kampania będzie opierać się na zderzeniu dwóch kulinarnych światów, ale też i dwóch różnych osobowości. A, nomen omen, okrasą tej kampanii na pewno będą inteligentne i podszyte dowcipem starcia obojga kucharzy. Zapowiada się więc i smacznie, i ciekawie.
Szukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy