Mobile
- 22
- maj
- 2013
Reklama mobilna, umieszczana na środkach transportu stanowi rodzaj reklamy zewnętrznej. Ze względu na możliwość dotarcia w każdy rejon miasta czy kraju oraz niewygórowaną cenę zdobywa coraz większą popularność wśród reklamodawców.
Główną zaletą reklamy typu mobile jest to, że pozwala ona na skoncentrowanie akcji promocyjnej na określonym obszarze, najczęściej o dużym nasileniu ruchu. Outdoor mobilny zwiększa również zasięg reklamy, a także budzi zainteresowanie nietypową i przyciągającą wzrok formą przekazu.
Projekty reklam przygotowywane są do oznakowania rozmaitych środków transportu: samochodów osobowych oraz ciężarowych, tramwajów, autobusów, metra, trolejbusów, przyczep np. rowerowych. W przypadku przyczep samochodowych czy rowerowych dodatkową formą zwrócenia uwagi klienta jest również treść reklamowa płynąca z głośników.
Szukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy