Reklama pneumatyczna
- 28
- maj
- 2013
Reklama pneumatyczna zaliczana jest do grona wielkogabarytowych reklam zewnętrznych. Jest to reklama dmuchana, będąca obecnie jednym z popularniejszych nośników reklamy outdoorowej.
Sprawdza się zwłaszcza w sezonie letnim przy imprezach plenerowych. Zaletą takiej reklamy jest bardzo szybki montaż oraz możliwość wielokrotnego wykorzystania. Poza tym przed napompowaniem zajmuje mało miejsca, co ułatwia transport. Jest także bardzo lekka. Reklama pneumatyczna może mieć różnorodne kształty – maskotki, loga czy znaki towarowe. Najczęściej występuje w kształcie balonu, na którym zamieszczane jest hasło reklamowe bądź tylko nazwa firmy.
Duży rozmiar przyciąga uwagę, a prezentowanie go na imprezach masowych, sprawia że reklama dociera jednocześnie do bardzo dużej liczby odbiorców.
Szukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy
Specjalizujemy się właśnie w tej branży 🙂 rekalama pneumatyczna, nośniki reklamowe w postaci bram, ekarnów, balonów i różnych innych nietypowych realizacji. Zapraszam do zapoznania się z ofertą firmy