Kampania Onetu #WybieramyPrawdę
- 09
- sierpień
- 2019
#WybieramyPrawdę to hasło nowej kampanii wizerunkowej Onetu (Ringier Axel Springer Polska). Siła sprawcza i wartość prawdy w życiu ludzi jest tematem przewodnim akcji. Za kampanię odpowiedzialny jest działy marketingu i kreacji Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Bridge2Fun, Starcomem i Flotą Filmową.
Czytaj dalejTrend body positive w kampaniach marek odzieżowych
- 18
- czerwiec
- 2019
Kult piękna to znak rozpoznawczy naszych czasów. Talia osy, idealne ciała bez cellulitu i rozstępów, doskonale wydepilowane nogi, pachy, a nawet ręce, perfekcyjny makijaż i fryzura prosto z salonu. Rzeczywistość jest jednak inna, a kobiety są różne. W odpowiedzi na wykreowane ideały powstał ruch body positive, którego ideą jest życie w zgodzie z samym sobą […]
Czytaj dalejKampania Credit Agricole
- 24
- kwiecień
- 2018
Bank Credit Agricole ruszył z dużą kampanią promującą swoje usługi. Akcja jest realizowana pod hasłem „cały bank dla Ciebie”, a twarzą kampanii został Dawid Podsiadło. Znany piosenkarz uśmiecha się na niej pod wąsem, a tuż obok widnieje hasło: „I ja szanuję taką chęć słuchania” oraz logo banku Crédit Agricole.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy