„Tarczyn – swoją drogą” największą kampanią reklamową w historii marki

„Tarczyn – swoją drogą” największą kampanią reklamową w historii marki

W 2013 roku ruszyła nowa, nietypowa kampania reklamy zewnętrznej firmy Tarczyn, produkującej soki i napoje owocowe. Zgodnie z hasłem przewodnim „Swoją drogą” marka ta znów pokazała swoje nietuzinkowe myślenie oraz dwa nowe, wakacyjne i niezmienne dobre smaki napojów.

W maju i czerwcu 2013 r. Tarczyn postanowił wesprzeć miejski system rowerowy w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu. Jednoślady uzbrojone w niezmienne od 45 lat logo Tarczyna były dostępne na specjalnych stacjach przeznaczonych dla rowerów miejskich Veturilo. Ta produkująca soki i napoje owocowe firma jako partner akcji „Polska na rowery” pojawiła się w kilku ogólnopolskich dziennikach, a przede wszystkim na specjalnych, serwisowo-wypoczynkowych przystankach pod znakiem Tarczyn.

tarczyn

Każdy, kto jeździł na rowerach w wybranym mieście lub jego okolicy mógł na takim przystanku odpocząć, poleniuchować na leżaku bądź skosztować dwóch nowych smaków soków, czekając na naprawienie swojego jednośladu. Ponadto w trzech największych polskich miastach pojawiły się również CityLighty z wizerunkiem nowych smaków na lato – cytryna/limonka i jabłko/mięta. Nowe smaki Tarczyna pojawiały się zatem wszędzie tam, gdzie byli także aktywni, młodzi ludzie, którzy podobnie jak Tarczyn, podążają Swoją drogą i jak to podkreśla ten producent soków – od wielu lat jest niezmienne autentyczny i intensywny w smaku. Ta ciekawa kampania outdoorowa była skierowana do konsumentów podobnych Tarczynowi, czyli ceniącym sobie indywidualizm, aktywność i kierujących się w życiu „Swoją Drogą”.

Zdaniem producenta – Agros-Nova „Tarczyn – swoją drogą” była największą kampanią reklamową w historii tej marki, która objęła internet, prasę i przede wszystkim – outdoor (specjalne wiaty przystankowe oraz nośniki reklamowe na rowerach miejskich). Ta niekonwencjonalna forma promocji znanej marki Agros-Nova nie tylko zwracała uwagę, ale także dobrze skomponowała się z charakterem marki.

Dwa orzeźwiające, soczyste i dające ochłodę w upalnie dni smaki napojów w rodzinie Tarczyna – połączenie cytryny i limonki oraz jabłka z miętą ogrodową dostały również nowe, bardziej przejrzyste etykiety. Idealne na lato, jak to podkreślał ich producent, stanowiły wyśmienite towarzystwo dla wypraw rowerowych, wycieczek za miasto czy długich spacerów, gdy potrzebuje się odświeżenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.