Ustawa krajobrazowa – do zmiany?
- 25
- listopad
- 2016
Ustawa krajobrazowa dotyczy nie tylko krajobrazu jako takiego, ale również reklamy zewnętrznej i jej nośników. Obecnie obowiązująca ustawa została uchwalona już ponad rok temu. Zgodnie z nią, ustalaniem zasad dotyczących nośników reklamowych miały się odtąd zajmować lokalne władze. Podjęły one prace nad stworzeniem własnych kodeksów reklamowych. Od tej pory miały one prawo decydować o lokalizacji […]
Czytaj dalejBadanie rynku Digital OOH organizowane przez firmę MyLED
- 28
- październik
- 2016
W sierpniu br. firma MyLED, zajmująca się na co dzień integracją cyfrowych nośników DOOH, rozpoczęła pierwsze tego typu w Polsce badanie rynku reklamy digital OOH. Jego wyniki mają zostać opublikowane już na jesieni, w szczegółowym raporcie omawiającym między innymi aktualną sytuację oraz perspektywy rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w naszym kraju.
Czytaj dalejSytuacja na rynku reklamy zewnętrznej w I połowie 2016 r.
- 02
- wrzesień
- 2016
Pierwszy kwartał 2016 roku był bardzo udany pod względem wydatków dla branży handlowej. To właśnie ten sektor głównie przyczynił się do tego, że rynek reklamy wzrósł aż o 3,2%, czyli 53 mln złotych.
Czytaj dalejReklama zewnętrzna rośnie w siłę
- 18
- maj
- 2016
Jak wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) i Domu Mediowego Starlink, wartość rynku reklamy OOH wzrosła w pierwszym kwartale 2016 roku o 5% w stosunku do pierwszego kwartału roku ubiegłego.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy