Nowa kampania Heinekena – piwo bezalkoholowe
- 18
- styczeń
- 2022
Popularność piwa bezalkoholowego rośnie z każdym rokiem, dlatego popularna marka Heineken zdecydowało się na kolejną już międzynarodową kampanię promującą właśnie bezalkoholową wersję piwa. Kampania realizowana jest po hasłem: „Cheers with no alcohol. Now you can”, prezentując możliwość celebrowania ważnych chwil z piwem Heineken 0.0.
Ciekawa kampania pokazuje, jak alkohol towarzyszył ludzkości na przestrzeni ostatnich stuleci. Toast wznoszono już w czasach Wikingów, podczas szalonych imprez w latach dwudziestych XX wieku czy na współczesnych koncertach rockowych, a także bardziej oficjalnie – na różnych spotkaniach biznesowych. Jednak brak alkoholu nie oznacza braku udziału w danym wydarzeniu. Za sprawą bezalkoholowego piwa Heineken 0.0 można z powodzeniem bawić się towarzysko i cieszyć się smakiem piwa. Do tej pory nie było zamiennika, który pozwalałby wznosić toast – co pokazane jest na spotach reklamowych. Teraz toast wznosi się Heineken 0.0.
W styczniu wiele osób rezygnuje z picia alkoholu, dlatego emisja tej kampanii nie jest przypadkowa. Na całym świecie coraz bardziej widoczny jest „suchy styczeń”, dlatego promocja piwa bez procentów w tym okresie jest bardzo wskazana. Mając alternatywny dla alkoholu napój nie trzeba rezygnować z żadnych spotkań towarzyskich i wieczornych.
Najnowsza kampania bezalkoholowego Heinekena składa się z różnych materiałów wideo. Spoty mają 74, 30 i 15 sekund, emitowane są przede wszystkim na kanałach social mediowych oraz w internecie. Dodatkowo promocja została wzmocniona o reklamy outdoorowe. Wszystkie kreacje zostały przygotowane przez agencję Publicis Italy, a wyprodukowała je firma Hobby Film. Warto dodać, że nowa kampania jest kontynuacją poprzedniej „Teraz możesz”, gdzie piwo bezalkoholowe spożywano po ćwiczeniach sportowych, podczas jazdy samochodem czy w czasie służbowego lunchu. Brak alkoholu, a mimo to smak piwa – po sukcesie kampanii zdecydowano się na następną w podobnej konwencji. Spoty „Cheers with no alcohol. Now you can” można obejrzeć m.in. w Austrii, Brazylii, Kanadzie, Włoszech, Polsce oraz w USA.
Szukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy