Bezpieczeństwo na hulajnogach – kampania Bolta
- 09
- sierpień
- 2022
Popularność elektrycznych hulajnóg w ciąg ostatnich kilkunastu miesięcy bardzo się zwiększyła. Ich widok na ulicach już nikogo nie dziwi. Duży wpływ na tę sytuację miały firmy świadczące usługi przewozowe, które w swoich aplikacjach posiadają możliwość najmu jednośladu. Prosty sposób na poruszanie się po mieście, bez korków i bez wysiłku szybko znalazł rzeszę fanów. Najemca płaci za czas najmu, więc hulajnogę może zostawić niemal wszędzie. I właśnie z tym aspektem związany jest największy problem firm oferujących hulajnogi na minuty. Użytkownicy pojazdu zostawiają je byle gdzie, nie zważając na otoczenie. Dlatego też firma Bolt zdecydowała się rozpocząć specjalną kampanię pod hasłem: „Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci, kim jesteś”.
Edukacyjna kampania ma charakter ogólnopolski i będzie prowadzona przede wszystkim w internecie. Dodatkowo bilbordy OOH pojawią się w Warszawie, gdzie Bolt ma najwięcej klientów. Bohaterami kampanii są motocykliści, którzy jako symbol dobrego kierownicy jednośladu instruują mniej doświadczone osoby, że tak samo jak motocyklem, również hulajnogą należy jeździć we właściwy sposób. W kampanii przypominane są najważniejsze zasady: nigdy nie można jeździć po alkoholu, hulajnogą podróżuje się w pojedynkę, należy przestrzegać zasad ruchu i poruszać się po wyznaczonych ścieżkach. Ponadto motocykliści przestrzegają, iż należy nosić kask oraz parkować w wyznaczonych do tego miejscach.
Firma Bolt celowo wybrała motocyklistów na bohaterów swojej kampanii, gdyż tworzą oni na drodze zwartą społeczność, która szanuje się nawzajem. Te zasady powinny też towarzyszyć wszystkim korzystającymi z hulajnóg. Bilbordy Bolta będzie można zobaczyć aż w 20 lokalizacjach w Warszawie oraz na różnych kanałach internetowych. Kampania została objęła patronatem Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Szukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy