Bez nonsensów – kampania T-Mobile

Bez nonsensów – kampania T-Mobile

Nowa kampania reklamowa T-Mobile wywoła spore poruszenie wśród odbiorców. Twórcy pod hasłem „bez nonsensów” zdecydowali się pokazać problemy klientów korzystających z usług telefonii komórkowej. Kampania realizowana jest wielotorowo z wykorzystaniem różnych kreacji. W spotach reklamowych występują Monika Brodka. Artystka nie jest jednak główną postacią kampanii.

Nowy pomysł diametralnie różni się od poprzedniej kampanii, gdzie Dorota Wellman przedstawiała ofertę przede wszystkim dla powracających klientów. Po długiej współpracy z dziennikarką zdecydowano się na śmiały i, zdaniem wielu, ryzykowany ruch poruszenia codziennych problemów klientów, które dotyczą wszystkich operatorów. Głównymi odbiorcami są stali klienci, bardziej świadomi swoich praw i możliwości. Celem kampanii jest również ocieplenie wizerunku T-Mobile na tle konkurentów, jako operatora bardziej przyjaznego, uczciwego i otwartego na potrzeby swoich klientów.

Pomysł na kampanię zrodził się po dokładnej analizie bolączek klientów, zgłaszanych poprzez call center czy serwisy społecznościowe. Dopasowanie oferty czy zmodyfikowanie jej zgodnie z wytycznymi samych zainteresowanych ma przynieść lepsze efekty sprzedażowe i wizerunkowe. Dlatego też reklamy w bardzo konkretny sposób komunikują odbiorcom zalety usług T-Mobile.

W internecie emitowane są krótki grafiki animowane, przypominające komentarze internetowe niezadowolonych klientów z adnotacją „Nonsens”. Natomiast we wszystkich stacjach telewizyjnych pojawił się spot reklamowy z udziałem Moniki Brodki w roli wokalistyki w restauracji. Rola Monika Brodki jest tylko symboliczna. Nowi goście podczas ekskluzywnego posiłku słuchają nietypowej muzyki i jedzą wyborne danie. Stały klient tej restauracji nie może natomiast zamówić tego samego dania, gdyż jest ono dostępne tylko dla nowych klientów. Oburzony „nonsensem” wychodzi z lokalu.

Akcja reklamowa realizowane jest we wszystkich środkach przekazu i obejmuje telewizję, radio, kino, internet oraz outdoor. Kreacja całej kampanii została przygotowana przez agencję DDB&tribal przy współpracy z departamentem zarządzania marką T-Mobile Polska. Planowaniem i zakupem mediów będzie się zajmował dom mediowy Mindshare Polska. Natomiast obsługa mediów społecznościowych należy do agencji VMLY&R, a za materiały BTL odpowiada agencja ARC Worldwide.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.