Citylight
- 21
- maj
- 2013
Reklama outdoorowa może być prezentowana za pomocą Citylightów, czyli specjalnych, podświetlanych tablic, na których publikowane są plakaty reklamowe. Citylight określany jest jako miejski mebel ze względu na integrację nośnika z architekturą miasta.
Reklama tego typu jest niewielkich rozmiarów, zazwyczaj od 1 do 2 metrów, jednakże pojawia się w najpopularniejszych w mieście miejscach, czyli na deptakach, wiatach przystanków autobusowych, dworcach kolejowych czy galeriach handlowych, dociera do wielu różnorodnych odbiorców.
Citylight to najbardziej rozwojowa metoda reklamy ze względu nie na niewielki format, a duży zasięg. Do tego nie szpeci przestrzeni miejskiej, a wręcz przeciwnie – może być elementem dekoracyjnym. Komunikat reklamy prezentowany jest najczęściej przez miesiąc, dlatego silnie utrwala się w pamięci odbiorców.
Szukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy