Citylight

Citylight

Reklama outdoorowa może być prezentowana za pomocą Citylightów, czyli specjalnych, podświetlanych tablic, na których publikowane są plakaty reklamowe. Citylight określany jest jako miejski mebel ze względu na integrację nośnika z architekturą miasta.

Reklama tego typu jest niewielkich rozmiarów, zazwyczaj od 1 do 2 metrów, jednakże pojawia się w najpopularniejszych w mieście miejscach, czyli na deptakach, wiatach przystanków autobusowych, dworcach kolejowych czy galeriach handlowych, dociera do wielu różnorodnych odbiorców.

citylight

Flickr Autor: Ani-MEB

Citylight to najbardziej rozwojowa metoda reklamy ze względu nie na niewielki format, a duży zasięg. Do tego nie szpeci przestrzeni miejskiej, a wręcz przeciwnie – może być elementem dekoracyjnym. Komunikat reklamy prezentowany jest najczęściej przez miesiąc, dlatego silnie utrwala się w pamięci odbiorców.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.