Nieperfekcyjna kampania Victoria’s Secret

Idealne ciało to marzenie niemal każdej kobiety, choć ciężko jest znaleźć uniwersalne kształty, które będą podobać się wszystkim. W październiku tego roku marka bieliźniarska Victoria’s Secret spróbowała ukierunkować ten ideał w stronę pań występujących w kampanii pt. „The Perfect Body” . Ta perfekcja nie spodobała się jednak kobiecemu odbiorcy tego outdooru, wywołując dużo kontrowersji wokół […]

Czytaj dalej

Kontrowersja nie zawsze się opłaca. House już to wie

Post Image

Niestety to nie wysoki nakład pieniężny czy dobre chęci wykonawcy i inwestora decydują o sukcesie kampanii reklamowej. Zdarzają się próby wypromowania danego produktu, które już od samego początku skazane są na porażkę. Jedną z takich, krytykowanych kampanii reklamy zewnętrznej była kampania Virginity House z 2008 roku.

Czytaj dalej

Deszczowa kampania biura D-reizen

Post Image

Dwa lata temu holenderska agencja turystyczna D-reizen wpadła na pomysł inspirującej kampanii reklamowej, dzięki której chciała pokazać, że lekiem dla wszystkich zestresowanych ludzi mogą być dłuższe niż do tej pory wakacje.

Czytaj dalej

„Tarczyn – swoją drogą” największą kampanią reklamową w historii marki

Post Image

W 2013 roku ruszyła nowa, nietypowa kampania reklamy zewnętrznej firmy Tarczyn, produkującej soki i napoje owocowe. Zgodnie z hasłem przewodnim „Swoją drogą” marka ta znów pokazała swoje nietuzinkowe myślenie oraz dwa nowe, wakacyjne i niezmienne dobre smaki napojów.

Czytaj dalej

Kontrowersyjne plakaty w kampanii Russia Today

Post Image

Pod koniec grudnia 2009 roku ruszyła kreatywna, choć bardzo kontrowersyjna kampania reklamowa outdoorowa. Zarówno w kraju, w którym miała miejsce (Wielka Brytania), jak i poza nim (USA) wzbudzała ona wiele emocji. Obejmowała plakaty z podwójnymi wizerunkami, mającymi podkreślić odpowiedni kontekst w odpowiedzi na wybrane pytania dotyczące aktualnych wydarzeń.

Czytaj dalej

Głośna kampania promocyjna Warmii i Mazur

Post Image

Jedną z najgłośniejszych i najciekawszych kampanii outdoorowych ostatnich lat była kampania nosząca zapadającą w pamięć nazwę – „Mazury Cud Natury”. Slogan ten został uznany za najlepsze polskie hasło promocyjne 2011 r.

Czytaj dalej

Angażująca kampania firmy Zott

Post Image

Jesień 2013 roku był momentem rozpoczęcia pionierskiej kampanii outdoorowej marki Zott, która stanowiła połączenie OOH i mobile, dzięki umieszczanym na citylightach znacznikom NFC. W kampanii reklamującej Zott Monte wziął również udział znany polski siatkarz – Bartosz Kurek.

Czytaj dalej

Kopenhaska kampania promująca bezpieczną jazdę na rowerze

Post Image

Kampanie outdoorowe z zasady muszą nieść ze sobą pewną dozę innowacji czy oryginalności, aby być widoczne i zapamiętywalne. Wiosną 2013 r. ruszyła jedna z ciekawszych oraz bardzo zauważalnych kampanii outdoorowych, która objęła swoim zasięgiem całą Kopenhagę.

Czytaj dalej

Eye-trackingowa kampania Amnesty International

Post Image

W 2009 roku na hamburskich ulicach pojawiła się niecodzienna i ciekawa kampania społeczna „Eye-tracking”, mająca na celu zwrócenie uwagi na problem przemocy w rodzinie.

Czytaj dalej

Kampania firmy Adidas – Nic nie jest niemożliwe

Post Image

Jak wiadomo kontrowersja od zawsze wzbudza ludzką ciekawość i zwraca na siebie uwagę. Stąd tak ogromne zainteresowanie reklamodawców umieszczenia w swojej reklamie czegoś zaskakującego i oryginalnego. Kampanie outdoorowe oparte na reklamach zewnętrznych już z zasady muszą przykuwać uwagę odbiorcy.

Czytaj dalej