Nieperfekcyjna kampania Victoria’s Secret
- 18
- listopad
- 2014
Idealne ciało to marzenie niemal każdej kobiety, choć ciężko jest znaleźć uniwersalne kształty, które będą podobać się wszystkim. W październiku tego roku marka bieliźniarska Victoria’s Secret spróbowała ukierunkować ten ideał w stronę pań występujących w kampanii pt. „The Perfect Body” . Ta perfekcja nie spodobała się jednak kobiecemu odbiorcy tego outdooru, wywołując dużo kontrowersji wokół […]
Czytaj dalejKontrowersja nie zawsze się opłaca. House już to wie
- 27
- luty
- 2014
Niestety to nie wysoki nakład pieniężny czy dobre chęci wykonawcy i inwestora decydują o sukcesie kampanii reklamowej. Zdarzają się próby wypromowania danego produktu, które już od samego początku skazane są na porażkę. Jedną z takich, krytykowanych kampanii reklamy zewnętrznej była kampania Virginity House z 2008 roku.
Czytaj dalejDeszczowa kampania biura D-reizen
- 14
- luty
- 2014
Dwa lata temu holenderska agencja turystyczna D-reizen wpadła na pomysł inspirującej kampanii reklamowej, dzięki której chciała pokazać, że lekiem dla wszystkich zestresowanych ludzi mogą być dłuższe niż do tej pory wakacje.
Czytaj dalej„Tarczyn – swoją drogą” największą kampanią reklamową w historii marki
- 30
- styczeń
- 2014
W 2013 roku ruszyła nowa, nietypowa kampania reklamy zewnętrznej firmy Tarczyn, produkującej soki i napoje owocowe. Zgodnie z hasłem przewodnim „Swoją drogą” marka ta znów pokazała swoje nietuzinkowe myślenie oraz dwa nowe, wakacyjne i niezmienne dobre smaki napojów.
Czytaj dalejKontrowersyjne plakaty w kampanii Russia Today
- 17
- styczeń
- 2014
Pod koniec grudnia 2009 roku ruszyła kreatywna, choć bardzo kontrowersyjna kampania reklamowa outdoorowa. Zarówno w kraju, w którym miała miejsce (Wielka Brytania), jak i poza nim (USA) wzbudzała ona wiele emocji. Obejmowała plakaty z podwójnymi wizerunkami, mającymi podkreślić odpowiedni kontekst w odpowiedzi na wybrane pytania dotyczące aktualnych wydarzeń.
Czytaj dalejGłośna kampania promocyjna Warmii i Mazur
- 10
- styczeń
- 2014
Jedną z najgłośniejszych i najciekawszych kampanii outdoorowych ostatnich lat była kampania nosząca zapadającą w pamięć nazwę – „Mazury Cud Natury”. Slogan ten został uznany za najlepsze polskie hasło promocyjne 2011 r.
Czytaj dalejAngażująca kampania firmy Zott
- 20
- grudzień
- 2013
Jesień 2013 roku był momentem rozpoczęcia pionierskiej kampanii outdoorowej marki Zott, która stanowiła połączenie OOH i mobile, dzięki umieszczanym na citylightach znacznikom NFC. W kampanii reklamującej Zott Monte wziął również udział znany polski siatkarz – Bartosz Kurek.
Czytaj dalejKopenhaska kampania promująca bezpieczną jazdę na rowerze
- 13
- grudzień
- 2013
Kampanie outdoorowe z zasady muszą nieść ze sobą pewną dozę innowacji czy oryginalności, aby być widoczne i zapamiętywalne. Wiosną 2013 r. ruszyła jedna z ciekawszych oraz bardzo zauważalnych kampanii outdoorowych, która objęła swoim zasięgiem całą Kopenhagę.
Czytaj dalejEye-trackingowa kampania Amnesty International
- 06
- grudzień
- 2013
W 2009 roku na hamburskich ulicach pojawiła się niecodzienna i ciekawa kampania społeczna „Eye-tracking”, mająca na celu zwrócenie uwagi na problem przemocy w rodzinie.
Czytaj dalejKampania firmy Adidas – Nic nie jest niemożliwe
- 29
- listopad
- 2013
Jak wiadomo kontrowersja od zawsze wzbudza ludzką ciekawość i zwraca na siebie uwagę. Stąd tak ogromne zainteresowanie reklamodawców umieszczenia w swojej reklamie czegoś zaskakującego i oryginalnego. Kampanie outdoorowe oparte na reklamach zewnętrznych już z zasady muszą przykuwać uwagę odbiorcy.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy