Kawiarnia w tramwaju od Tchibo
- 17
- grudzień
- 2015
Najlepsza reklama to ta, która potrafi wyjść do klienta – i to dosłownie! Ta właśnie myśl przewodnia towarzyszyła twórcom kampanii OOH marki Tchibo, kiedy zdecydowali się oni na wypuszczenie w samo centrum stolicy mobilnej kawiarni Tchibo. Kampanię zrealizowano w październiku, listopadzie oraz na początku grudnia tego roku. Podczas wybranych dni można było nie tylko przejechać się po ulicach Warszawy zabytkowym tramwajem czy autobusem, ale również napić się smacznej, gorącej kawy, którą serwowała załoga Tchibo.
Na początku października bieżącego roku marka Tchibo chciała zaprezentować nowy wariant swoich dotychczasowych produktów Black`N`White, charakteryzujących się specjalnym procesem długotrwałego wypalania ziaren kawy. Na potrzeby wymyślonej wraz z agencją Business Consulting Media Miejskie kampanii OOH zabytkowy warszawski tramwaj zamieniono w kameralną kawiarnię, w której każdy mógł napić się i rozsmakować się w nowej odsłonie kawy marki Tchibo. Tramwaj pod szyldem FOR Black&White rozpoczął kursowanie 1 października i zapraszał przechodniów do wejścia oraz skosztowania nowej kawy z palety Tchibo. Zabytkowy pojazd pochodzący z 1969 roku wyróżniał się również charakterystyczną stylistyką Black&White (czarno-białą). Każdy wsiadający do niego pasażer mógł zrelaksować się w jego komfortowym wnętrzu przy kubku świeżo parzonej kawy – czarnej lub z mlekiem i to całkowicie za darmo. Mobilna kawiarnia Tchibo FOR BLACK’N’WHITE kursowała w godzinach 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku oraz 11.00-19.00 w soboty i niedziele. Jego trasa obejmowała ulice: Wyścigi, Puławską, Plac Zbawiciela, Marszałkowską, Andersa, Marymont Potok, a także w weekendy: Plac Narutowicza, Grójecką, Plac Zawiszy, Aleje Jerozolimskie, Most Poniatowskiego, Aleję Waszyngtona i Rondo Wiatraczną. Akcję wspomagały również agencje Initiative i Mediabrands Studios.
Druga odsłona tej bardzo ciekawej kampanii OOH rozpoczęła się 2 grudnia 2015 r. Wówczas w trasę ruszył zabytkowy autobus, w którym kolejni pracownicy firmy Tchibo częstowali za darmo przechodniów aromatyczną kawą. Gorącym napojem mógł rozkoszować się każdy, kto zwrócił uwagę na tę nietuzinkową reklamę. Autobus kursował od 2 do 7 grudnia po centralnych ulicach Warszawy: Alejach Jerozolimskich, Nowym Świecie, Świętokrzyskiej, Marszałkowskiej i Krakowskim Przedmieściu. Ta akcja promocyjna miała na celu wypromowanie nie tyle samej marki, ile nowo otwartego sklepu sieci Tchibo, znajdującego się w Warszawie przy ul. Nowy Świat 68. Na podróżujących czekały też rozmaite promocje i konkursy z nagrodami. Tym razem marce Tchibo w realizacji tej kampanii pomagała Agencja Reklamowa BE Me.
Warto przypomnieć jeszcze jedną nietypową akcję w ramach działań promocyjnych Tchibo. W poprzedniej kampanii reklamy zewnętrznej w sześciu miastach Polski stworzono artystyczne murale, które miały na celu zobrazowanie ulubionych „momentów kawowych” fanów marki Tchibo na Facebooku.
Szukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy