Mapping
- 12
- październik
- 2015
Większości z nas reklama zewnętrzna najczęściej kojarzy się z wielkopowierzchniowymi tablicami, ustawionymi na przykład w pobliżu dróg wyjazdowych/wjazdowych do miast, billboardami umieszczonymi na elewacjach budynków lub coraz bardziej powszechnymi ekranami LED. Formą outdooru jest również tak zwana reklam ambientowa, wykorzystująca niestandardowe środki przekazu, takie jak na przykład, ostatnio chętnie wykorzystywane, trójwymiarowe projekcje multimedialne na różnego […]
Czytaj dalejKoszulki reklamowe
- 28
- kwiecień
- 2015
Skuteczność reklamy mierzona jest jej widocznością i byciem zauważoną ze strony potencjalnego klienta. Zwykle im większe ma ona wymiary, tym łatwiej ją dostrzec. Ostatnio można zauważyć jednak inny, coraz częściej wybierany kierunek wśród reklamodawców, który zdobywa sympatię klientów – promowanie swojej marki na koszulkach oraz innych rodzajach odzieży. Czym ta forma reklamy przekonuje do siebie […]
Czytaj dalejInfoscreeny
- 10
- kwiecień
- 2015
Infoscreeny – wielkoformatowe elektroniczne nośniki emitujące treść w jakości HD zagościły na polskim rynku w 2008 roku. 23 ekrany o wymiarach 3 m x 1,7 m i powierzchni 5,1 mkw. zamontowane zostały na 6 stacjach warszawskiego metra. 3 lata później było ich już 31 na 10 stacjach o największym przepływie pasażerów.
Czytaj dalejSystemy Digital Signage
- 13
- marzec
- 2015
Digital Signage (DS) stanowi jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin branży marketingowej. To zintegrowana forma zarządzania systemem, który składa się z wyświetlaczy elektronicznych prezentujących reklamy, różne informacje i wiadomości. DS wykorzystywane są do przekazywania aktualnej, a także dynamicznej informacji reklamowej.
Czytaj dalejCar Wrapping
- 06
- marzec
- 2015
Car wrapping jest formą reklamy, polegającą na oklejaniu karoserii samochodu naklejkami reklamowymi. Do car wrappingu stosuje się też, oprócz aut osobowych, także i te ciężarowe oraz cysterny, TIR-y.
Czytaj dalejOpakowania reklamowe
- 22
- styczeń
- 2015
Wbrew pozorom to nie cena stanowi podstawowy czynnik wpływający na zakup wybranego produktu przez klienta. Często konsumenci kupują „wzrokiem” i sięgają po te produkty, które mają atrakcyjniejsze, wyższej jakości oraz przyciągające ich uwagę opakowania.
Czytaj dalejMurale reklamowe
- 28
- październik
- 2014
Mural to coraz popularniejsze określenie marketingowe. Niezwykłe malowidło może być bowiem nie tylko dziełem sztuki, ale również nietypową formą komunikatu reklamowego. Zalicza się go do grona reklamy outdoorowej, która w Polsce zadebiutowała w latach dziewięćdziesiątych i stale się rozwija.
Czytaj dalejReklama w bankomatach
- 11
- wrzesień
- 2014
Nie od dziś wiadomo, że najlepszą dźwignią handlu jest dobra reklama. Jako potencjalni klienci, jesteśmy wręcz bombardowani kierowanymi do nas przekazami – natomiast chcąc sprzedać oferowany przez nas produkt, czy usługę mamy do wyboru dziesiątki, jeśli nie setki sposobów dotarcia do konsumenta.
Czytaj dalejReklama w środkach transportu
- 01
- sierpień
- 2014
Reklama w środkach transportu przekonuje do siebie swoją mobilnością oraz niskim kosztem dotarcia do grupy docelowej. Umieszczenie plakatu reklamowego w autobusie czy tramwaju powoduje aż sześćdziesięciokrotnie wyższe dotarcie do odbiorcy w porównaniu ze stacjonarnymi billboardami.
Czytaj dalejGadżety reklamowe
- 05
- czerwiec
- 2014
Gadżety reklamowe to jeden ze skuteczniejszych sposobów na promocję firmy oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku. Przedsiębiorstwa prześcigają się w tworzeniu coraz nowszych, bardziej innowacyjnych i użytecznych produktów reklamowych.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy