Mapping

Większości z nas reklama zewnętrzna najczęściej kojarzy się z wielkopowierzchniowymi tablicami, ustawionymi na przykład w pobliżu dróg wyjazdowych/wjazdowych do miast, billboardami umieszczonymi na elewacjach budynków lub coraz bardziej powszechnymi ekranami LED. Formą outdooru jest również tak zwana reklam ambientowa, wykorzystująca niestandardowe środki przekazu, takie jak na przykład, ostatnio chętnie wykorzystywane, trójwymiarowe projekcje multimedialne na różnego […]

Czytaj dalej

Koszulki reklamowe

Skuteczność reklamy mierzona jest jej widocznością i byciem zauważoną ze strony potencjalnego klienta. Zwykle im większe ma ona wymiary, tym łatwiej ją dostrzec. Ostatnio można zauważyć jednak inny, coraz częściej wybierany kierunek wśród reklamodawców, który zdobywa sympatię klientów – promowanie swojej marki na koszulkach oraz innych rodzajach odzieży. Czym ta forma reklamy przekonuje do siebie […]

Czytaj dalej

Infoscreeny

Infoscreeny – wielkoformatowe elektroniczne nośniki emitujące treść w jakości HD zagościły na polskim rynku w 2008 roku. 23 ekrany o wymiarach 3 m x 1,7 m i powierzchni 5,1 mkw. zamontowane zostały na 6 stacjach warszawskiego metra. 3 lata później było ich już 31 na 10 stacjach o największym przepływie pasażerów.

Czytaj dalej

Systemy Digital Signage

Digital Signage (DS) stanowi jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin branży marketingowej. To zintegrowana forma zarządzania systemem, który składa się z wyświetlaczy elektronicznych prezentujących reklamy, różne informacje i wiadomości. DS wykorzystywane są do przekazywania aktualnej, a także dynamicznej informacji reklamowej.

Czytaj dalej

Car Wrapping

Car wrapping jest formą reklamy, polegającą na oklejaniu karoserii samochodu naklejkami reklamowymi. Do car wrappingu stosuje się też, oprócz aut osobowych, także i te ciężarowe oraz cysterny, TIR-y.

Czytaj dalej

Opakowania reklamowe

Wbrew pozorom to nie cena stanowi podstawowy czynnik wpływający na zakup wybranego produktu przez klienta. Często konsumenci kupują „wzrokiem” i sięgają po te produkty, które mają atrakcyjniejsze, wyższej jakości oraz przyciągające ich uwagę opakowania.

Czytaj dalej

Murale reklamowe

Mural to coraz popularniejsze określenie marketingowe. Niezwykłe malowidło może być bowiem nie tylko dziełem sztuki, ale również nietypową formą komunikatu reklamowego. Zalicza się go do grona reklamy outdoorowej, która w Polsce zadebiutowała w latach dziewięćdziesiątych i stale się rozwija.

Czytaj dalej

Reklama w bankomatach

Nie od dziś wiadomo, że najlepszą dźwignią handlu jest dobra reklama. Jako potencjalni klienci, jesteśmy wręcz bombardowani kierowanymi do nas przekazami – natomiast chcąc sprzedać oferowany przez nas produkt, czy usługę mamy do wyboru dziesiątki, jeśli nie setki sposobów dotarcia do konsumenta.

Czytaj dalej

Reklama w środkach transportu

  Reklama w środkach transportu przekonuje do siebie swoją mobilnością oraz niskim kosztem dotarcia do grupy docelowej. Umieszczenie plakatu reklamowego w autobusie czy tramwaju powoduje aż sześćdziesięciokrotnie wyższe dotarcie do odbiorcy w porównaniu ze stacjonarnymi billboardami.

Czytaj dalej

Gadżety reklamowe

Post Image

Gadżety reklamowe to jeden ze skuteczniejszych sposobów na promocję firmy oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku. Przedsiębiorstwa prześcigają się w tworzeniu coraz nowszych, bardziej innowacyjnych i użytecznych produktów reklamowych.

Czytaj dalej