Co-branding zauważalnym trendem w OOH
- 20
- marzec
- 2015
W lutym tego roku trzy polskie firmy postanowiły zbudować razem jedną, wielką kampanię OOH. Czy reklama-hybryda kilku marek niosła podwójną siłę przebicia, czy też może oryginalność tzw. co-brandingu raczej nie przyjęła się na polskim rynku marketingowym? Wszystko wyjaśnimy poniżej.
Czytaj dalejReklama świąteczna nie musi być nudna
- 11
- grudzień
- 2014
Świąteczne kampanie reklamowe pojawiają się już na początku listopada, dosłownie chwilę po skłaniającym do smutnych refleksji Święcie Zmarłych. Powód jest oczywiście prosty – sprzedaż i idący za nią zysk, najlepiej ogromny. To co jeszcze kilkanaście lat temu lekko szokowało, obecnie jest normą.
Czytaj dalejWulgarne reklamy skazane na porażkę
- 28
- listopad
- 2014
Są pomysły, które już w swoim zalążku są skazane na porażkę. Jednym z nich było stworzenie w 2013 roku kampanii OOH noszącej bardzo kontrowersyjne hasło: „Devil otworzy każdą Ci puszkę”. Oczywiście okazała się ona niewypałem, a do tego została zakazana przez KER (Komisję Etyki Reklamy).
Czytaj dalejKontrowersyjna kampania reklamowa marki Bartek
- 24
- listopad
- 2014
Ciąża jest tematem bardzo delikatnym, przez co wzbudza wiele kontrowersji w reklamie. Nie jest ona najlepszym przedmiotem marketingu, szczególnie jeśli nie jest ona związana z produktem przeznaczonym stricte dla przyszłych matek. Pomimo tego polska dziecięca firma obuwnicza BARTEK w kwietniu 2014 roku postawiła na kampanię reklamową opartą właśnie na planowaniu rodziny. Hasło reklamowe brzmiało: „Przez […]
Czytaj dalejLG bije rekord największą reklamą zewnętrzną na świecie
- 10
- październik
- 2014
Firma LG znana jest głównie z produkowania sprzętów elektroniki użytkowej, AGD i urządzeń mobilnych. W ostatnim czasie zasłynęła też największą reklamą zewnętrzną na świecie.
Czytaj dalejNajlepsze reklamy zewnętrzne z okazji mundialu
- 25
- lipiec
- 2014
Na Mundialu, czyli „święcie radości” można nieźle zarobić. Wiedzą o tym doskonale producenci wykorzystujący to najważniejsze wydarzenie w świecie piłki nożnej do zareklamowania swojego produktu. Poniżej przedstawiamy najlepsze reklamy zewnętrzne z okazji mundialu.
Czytaj dalejInteraktywne przystanki – sposób na dobrą reklamę
- 07
- marzec
- 2014
Trawa, ogrzewana wiata czy pachnące rogalami citylighty to tylko parę przykładów na to, co można umieścić na przystanku, aby wyróżnić swoją markę w przestrzeni miejskiej. Tego rodzaju niestandardowe działania marketingowe z wykorzystaniem przystanków pojawiają się również w naszym kraju.
Czytaj dalejKontrowersja nie zawsze się opłaca. House już to wie
- 27
- luty
- 2014
Niestety to nie wysoki nakład pieniężny czy dobre chęci wykonawcy i inwestora decydują o sukcesie kampanii reklamowej. Zdarzają się próby wypromowania danego produktu, które już od samego początku skazane są na porażkę. Jedną z takich, krytykowanych kampanii reklamy zewnętrznej była kampania Virginity House z 2008 roku.
Czytaj dalejDeszczowa kampania biura D-reizen
- 14
- luty
- 2014
Dwa lata temu holenderska agencja turystyczna D-reizen wpadła na pomysł inspirującej kampanii reklamowej, dzięki której chciała pokazać, że lekiem dla wszystkich zestresowanych ludzi mogą być dłuższe niż do tej pory wakacje.
Czytaj dalej„Tarczyn – swoją drogą” największą kampanią reklamową w historii marki
- 30
- styczeń
- 2014
W 2013 roku ruszyła nowa, nietypowa kampania reklamy zewnętrznej firmy Tarczyn, produkującej soki i napoje owocowe. Zgodnie z hasłem przewodnim „Swoją drogą” marka ta znów pokazała swoje nietuzinkowe myślenie oraz dwa nowe, wakacyjne i niezmienne dobre smaki napojów.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy