Kampania marki Tymbark

Kampania marki Tymbark

Marka Tymbark cyklicznie odświeża swoje kampanie reklamowe, promując w ciekawy sposób kolejną gamę swoich produktów. Firma Maspex, która jest właścicielem Tymbarku, od wielu stawia na jasny przekaz i komunikat dotyczący zalet spożywana danych produktów.

W jednej z letnich kampanii w 2017 roku wspominano o różnorodności wśród przyjaciół, dzięki której w grupie można zyskać wiele więcej niż w pojedynkę. Podobną tezę wykorzystano do wskazania zalet wielosmakowych napojów owocowych.

Kapania reklamowa prowadzona była wielotorowo, na niemal wszystkich kanałach komunikacji promocyjnej. Wykorzystano spoty telewizyjne, reklamy graficzne na portach internetowych oraz zewnętrzne nośniki. Bannery pojawiały się także na podczas operacji wypłacania gotówki z bankomatów w całej Polsce.  Za wszelkie kreacje reklamowe odpowiedzialna była agencja Bardzo, a zakupem mediów zajmowała się agencja Mindshare. Spot telewizyjny opowiadał historię grupy przyjaciół, którzy w upalny dzień zupełnie inaczej reagują na przeciwności losu. Ich celem jest wspólna zabawa podczas koncertu. Gdy pomimo kłopotów każdemu udaje się dojechać w wyznaczone miejsce, orzeźwienie zapewnia im napój Tymbark.

Spot przedstawiał pełną ofertę napojów Tymbark, ale szczególną uwagę zawracał na zupełnie nowy, zaskakujący smak jabłko-aloes. Dlatego główne hasło promocyjne kampanii brzmiało: „Nowy. A już kultowy”. W nawiązaniu do reklamy telewizyjnej w przestrzeni miejskiej wykorzystano grafikę jabłka, przebitego przez aloes niczym serce przebite strzałą. Zmodyfikowane hasło reklamowe: „Nowa miłość. Na lato.” miało skłonić odbiorców do wyboru nowego smaku podczas letnich chwil na świeżym powietrzu. W reklamie Tymbarku wykorzystano charakterystyczne zielone tło oraz prostą czcionkę, by stworzyć jasny komunikat dla różnych grup docelowych. Co ważne, letnia kampania spójnie łączyła się z poprzednimi działaniami outdoorowymi firmy Maspex.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.