Korzyści z reklamy świetlnej
- 07
- listopad
- 2014
Reklama świetlna stanowi najlepsze rozwiązanie dla tych przedsiębiorstw, które chcą promować swoje produkty i usługi zarówno w dzień, jak i w nocy. Najczęściej do tego typu celów wykorzystywane są reklamy neonowe, umieszczane np. na dachach bądź elewacjach banków, aptek, biurowców, dyskotek, domów handlowych czy też innych obiektów użyteczności publicznej.
Czytaj dalejJaka jest najbardziej opłacalna forma reklamy zewnętrznej?
- 24
- październik
- 2014
Różnorodność niestandardowych sposobów przekazu informacji oraz zwiększająca się częstotliwość emisji i dostępność reklam z jednej strony, a rosnące zniechęcenie odbiorców ze strony drugiej, zmusza reklamodawców do szukania nowych, efektywnych rozwiązań.
Czytaj dalejJak wybrać lokalizację reklamy dla konkretnej marki
- 17
- październik
- 2014
Jednym z najskuteczniejszych środków przekazu marketingowego jest tak zwana reklama outdoorowa (informacja typu out-of-home), czyli reklama zewnętrza. Prezentowana na powszechnie dostrzegalnych nośnikach
Czytaj dalejReklama wielkoformatowa a wizerunek firmy
- 03
- październik
- 2014
Na wizerunek firmy i rozpoznawalność jej produktów wpływa wiele czynników, jednym z nich jest na pewno zastosowanie reklamy wielkoformatowej. To właśnie ona zachęca klientów do zakupu produktów danej marki, informuje ich o promocjach, umożliwiając konsumentom szybkie dotarcie do informacji o poszukiwanym przez nich towarze.
Czytaj dalejW czym reklama zewnętrzna jest lepsza od innych?
- 19
- wrzesień
- 2014
Reklama zewnętrzna, zwana także OOH – out-of-home czy outdoorem – obejmuje szeroki wachlarz mediów, począwszy od tych aktywnych (np. citylighty, infoscreeny), a skończywszy na pasywnych (np. plakaty, billboardy, także i te z elementami 2 lub 3D). Stanowi najstarszą i najpopularniejszą formę promocji, bazującą na wizualnej prezentacji treści i zapewniającą wysoką częstotliwość kontaktów z kampanią reklamową.
Czytaj dalejBranże najbardziej widoczne w OOH
- 02
- wrzesień
- 2014
W pierwszym kwartale 2014 roku wielkość sprzedaży na rynku OOH spadła o 3,4% w porównaniu z rokiem poprzednim, wynosząc niewiele ponad 88 mln zł.
Czytaj dalejLokowanie nośników reklamy w przestrzeni miejskiej
- 21
- sierpień
- 2014
Obecnie nośniki reklamowe stanowią nieodłączny element tkanki miejskiej. Nośniki reklamy zewnętrznej służą informacji i promocji przedsiębiorców oraz usługodawców, a także są istotnym źródłem finansowania projektów miejskich.
Czytaj dalejIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej
- 07
- sierpień
- 2014
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej powstała w 1998 roku. Utworzyło ją ponad 100 przedsiębiorstw, które prowadziły działalność w branży reklamy zewnętrznej, w tym m.in. te będące właścicielami nośników reklamy zewnętrznej, firmy brokerskie oraz firmy podwykonawcze, świadczące usługi dla właścicieli nośników.
Czytaj dalejAktualne trendy w reklamie zewnętrznej
- 11
- lipiec
- 2014
Reklama zewnętrzna jest bardzo popularną formą marketingu, której celem jest dotarcie z przekazem reklamowym do określonych miejsc, a tym samym odbiorców. Jej największymi atutami jest masowość i praktycznie niegraniczony zasięg, a jej oddziaływanie dotyka szczególnie osób mobilnych, aktywnych, z potencjałem nabywczym, którzy znaczną część swojego czasu spędzają na przemieszczaniu się w miejskiej przestrzeni.
Czytaj dalejKorzystne lokalizacje reklamy zewnętrznej
- 04
- lipiec
- 2014
Lokalizacja w przypadku OOH jest kluczowym elementem, ponieważ tylko dzięki właściwemu rozmieszczeniu reklama będzie generowała zyski dla firmy. Gdzie zatem najlepiej umieszczać nośniki reklamy zewnętrznej, by reklama przynosiła efekty?
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy