Korzyści z reklamy świetlnej

Reklama świetlna stanowi najlepsze rozwiązanie dla tych przedsiębiorstw, które chcą promować swoje produkty i usługi zarówno w dzień, jak i w nocy. Najczęściej do tego typu celów wykorzystywane są reklamy neonowe, umieszczane np. na dachach bądź elewacjach banków, aptek, biurowców, dyskotek, domów handlowych czy też innych obiektów użyteczności publicznej.

Czytaj dalej

Jaka jest najbardziej opłacalna forma reklamy zewnętrznej?

Różnorodność niestandardowych sposobów przekazu informacji oraz zwiększająca się częstotliwość emisji i dostępność reklam z jednej strony, a rosnące zniechęcenie odbiorców ze strony drugiej, zmusza reklamodawców do szukania nowych, efektywnych rozwiązań.

Czytaj dalej

Jak wybrać lokalizację reklamy dla konkretnej marki

Jednym z najskuteczniejszych środków przekazu marketingowego jest tak zwana reklama outdoorowa (informacja typu out-of-home), czyli reklama zewnętrza. Prezentowana na powszechnie dostrzegalnych nośnikach

Czytaj dalej

Reklama wielkoformatowa a wizerunek firmy

Na wizerunek firmy i rozpoznawalność jej produktów wpływa wiele czynników, jednym z nich jest na pewno zastosowanie reklamy wielkoformatowej. To właśnie ona zachęca klientów do zakupu produktów danej marki, informuje ich o promocjach, umożliwiając konsumentom szybkie dotarcie do informacji o poszukiwanym przez nich towarze.

Czytaj dalej

W czym reklama zewnętrzna jest lepsza od innych?

Reklama zewnętrzna, zwana także OOH – out-of-home czy outdoorem – obejmuje szeroki wachlarz mediów, począwszy od tych aktywnych (np. citylighty, infoscreeny), a skończywszy na pasywnych (np. plakaty, billboardy, także i te z elementami 2 lub 3D). Stanowi najstarszą i najpopularniejszą formę promocji, bazującą na wizualnej prezentacji treści i zapewniającą wysoką częstotliwość kontaktów z kampanią reklamową.

Czytaj dalej

Branże najbardziej widoczne w OOH

W pierwszym kwartale 2014 roku wielkość sprzedaży na rynku OOH spadła o 3,4% w porównaniu z rokiem poprzednim, wynosząc niewiele ponad 88 mln zł.

Czytaj dalej

Lokowanie nośników reklamy w przestrzeni miejskiej

Obecnie nośniki reklamowe stanowią nieodłączny element tkanki miejskiej. Nośniki reklamy zewnętrznej służą informacji i promocji przedsiębiorców oraz usługodawców, a także są istotnym źródłem finansowania projektów miejskich.

Czytaj dalej

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej powstała w 1998 roku. Utworzyło ją ponad 100 przedsiębiorstw, które prowadziły działalność w branży reklamy zewnętrznej, w tym m.in. te będące właścicielami nośników reklamy zewnętrznej, firmy brokerskie oraz firmy podwykonawcze, świadczące usługi dla właścicieli nośników.

Czytaj dalej

Aktualne trendy w reklamie zewnętrznej

Reklama zewnętrzna jest bardzo popularną formą marketingu, której celem jest dotarcie z przekazem reklamowym do określonych miejsc, a tym samym odbiorców. Jej największymi atutami jest masowość i praktycznie niegraniczony zasięg, a jej oddziaływanie dotyka szczególnie osób mobilnych, aktywnych, z potencjałem nabywczym, którzy znaczną część swojego czasu spędzają na przemieszczaniu się w miejskiej przestrzeni.

Czytaj dalej

Korzystne lokalizacje reklamy zewnętrznej

Lokalizacja w przypadku OOH jest kluczowym elementem, ponieważ tylko dzięki właściwemu rozmieszczeniu reklama będzie generowała zyski dla firmy. Gdzie zatem najlepiej umieszczać nośniki reklamy zewnętrznej, by reklama przynosiła efekty?

Czytaj dalej