Jak stworzyć ciekawą kampanię OOH?

Kampania OOH, zwana zewnętrzną, pochodzi od skrótu od angielskich słów „poza domem”. Jej główną cechą jest eksponowanie na zewnątrz danych treści reklamowych na specjalnie do tego przygotowanych nośnikach: bilbordach, tablicach reklamowych, telebimach, nośnikach zamontowanych na wiatach przystankowych lub kioskach czy tablicach elektronicznych.

Czytaj dalej

Konkurs Outdoor Planning Awards

Outdoor zwany także reklamą zewnętrzną wciąż jest jedną z najpopularniejszych form promocji towarów i usług. Przedsiębiorcy często z niego korzystają ze względu na proste przedstawienie produktu (nośne symbole i chwytliwe hasła) oraz wysoką częstotliwość kontaktów z przekazem (wiele punktów reklamowych w przestrzeni publicznej).

Czytaj dalej

Reklama OOH widoczna na targach branżowych

Reklama OOH, inaczej zwana outdoorową, swoją nazwę wzięła od angielskiego zwrotu Out Of Home, co definiuje rodzaj reklamy zewnętrznej, ulicznej, przedstawianej odbiorcom w przestrzeni poza domowej. Taka forma marketingu ma zapewnić dużą częstotliwość kontaktów odbiorców z kampanią reklamową.

Czytaj dalej

Początki OOH w Polsce

Out of Home, w skrócie – OHH, to inaczej reklama zewnętrzna. W literaturze wyróżnia się trzy rodzaje reklamy zewnętrznej: reklamę mobilną, świetlną oraz wielkoformatową. Aktualnie reklama OHH jest popularną i często wykorzystywaną formą przekazu. Jej główną zaletą jest to, że dociera do masowego odbiorcy. Cechuje ją prosta forma oraz jasny przekaz. Outdoor z jednej strony […]

Czytaj dalej

Konsekwencje ustawy o ochronie krajobrazu

Latem 2013 roku prezydent Bronisław Komorowski przedstawił projekt nowej ustawy, która ma chronić nasz krajobraz przed nieprzemyślaną, chaotyczną zabudową oraz nadmiarem reklam w przestrzeni, głównie pozamiejskiej. W jej myśl mają zniknąć budowlane koszmary, wiatraki stawiane w nieodpowiednich miejscach czy wszechobecny zalew reklam.

Czytaj dalej

OOH a wizerunek firmy

Spośród wielu czynników, wpływających na kreowanie wizerunku firmy, należy wymienić sposób prowadzenia kampanii reklamowych. Powodzenie firm i oferowanych przez nie produktów czy usług w dużej mierze zależy od dobrej reklamy. Współczesna branża reklamowa oferuje wiele różnych metod promocji dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta i profilu jego działalności. Jednym ze skutecznych rozwiązań jest reklama typu out […]

Czytaj dalej

Wady i zalety outdooru

Reklama zewnętrzna jest obecnie bardzo popularną i szeroko wykorzystywaną formą przekazu. W odróżnieniu od innych kanałów komunikacji, ta reklama niesie treść reklamową. Obok zalet, ma swoje wady.

Czytaj dalej

Reklamy znikają z Grenoble

Czy zakaz umieszczania reklam zewnętrznych w miejscach publicznych jest możliwy, kiedy outdoor wydaje się być już niemal całkowicie scalony z wizerunkiem dzisiejszych miast? Okazuje się, że tak, usunięcie z miejsc publicznych słupów ogłoszeniowych, tablic oraz billboardów jest możliwe do wykonania. Udowodniła to „stolica” Alp, czyli francuski miasto Grenoble, gdzie po raz pierwszy w Europie powiedziano […]

Czytaj dalej

Prognozy na przyszłość dla reklamy OOH

Według ekspertów medium, jakim jest reklama OOH, w przyszłości nic nie zagraża. Należy jednak zmienić rozumienie outdooru.

Czytaj dalej

Zasady sprzątania plakatów reklamowych

Wybory, a potem po wyborach. Długie przygotowania, spotkania z wyborcami i mediami, spoty, agitacje oraz uśmiechające się twarze z plakatów wyborczych – no właśnie, kto i na jakich warunkach ma obowiązek je sprzątnąć?

Czytaj dalej