Efektywność reklamy w kinie

Post Image

Reklama w kinie zazwyczaj nie kojarzy się zbyt dobrze. Przedłużające się prezentacje produktów na ekranie potrafią doprowadzić niejednego widza do szału. Zniecierpliwienie, oczekujący na film nieustannie narzekają na przedłużające się reklamy, które niekiedy potrafią trwać nawet ponad 20 minut. Odpowiedzią ze strony widzów wielokrotnie były próby bojkotu wielu kin.

Czytaj dalej

Wydatki na reklamę OOH w 2012

Post Image

Panujący od jakiegoś czasu kryzys w ciągu ostatnich kilku lat mocno spowolnił polską gospodarkę, a tym samym spowodował zatrzymanie bieżących inwestycji oraz zamrożenie cen sprzedaży powierzchni outdoorowych. Wydatki polskich przedsiębiorców na reklamę zewnętrzną wciąż spadają, a preferowanymi medium stały się głównie telewizja i internet.

Czytaj dalej

Art Moves, czyli Festiwal Sztuki na Billboardach

Post Image

Art Moves, czyli toruński Festiwal Sztuki na Billboardach to coroczna impreza organizowana w celu zaprezentowania i spopularyzowania sztuki na billboardach. Służy on również wymianie doświadczeń i wiedzy związanych z działaniami w przestrzeni publicznej, miejskiej oraz podsumowaniu wizualnych aspektów współczesnej kultury.

Czytaj dalej

Przepisy dotyczące reklamy zewnętrznej

Bilbordy, plakaty, ekrany ledowe i inne reklamy typu outdoor zalewają przestrzeń publiczną. Można je spotkać niemal na każdym kroku. Nie zawsze jest to z korzyścią dla krajobrazu. Do tej pory nie było żadnych konkretnych regulacji w kwestii montażu reklam zewnętrznych w poszczególnych miejscach na terenie całej aglomeracji. Obok siebie mogły znajdować się najróżniejsze plakaty. Nie […]

Czytaj dalej

Reklama niestandardowa coraz bardziej widoczna na polskich ulicach

Post Image

Nie od dziś wiadomo, że skuteczna reklama musi być przede wszystkim oryginalna i wymykająca się schematom. Nic dziwnego, że coraz częściej można spotkać reklamę na nietypowych nośnikach.

Czytaj dalej

Billboard vs. Telebim

Pytanie co jest lepsze – billboard czy telebim, jest pytaniem, na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi. I pomimo że nie ma jasnej odpowiedzi, zanim wybierzemy, musimy zadać sobie kilka pytań pomocniczych. Jakim budżetem dysponujemy? Gdzie chcemy umieścić reklamę? W jakim formacie? Do kogo chcemy trafić? Ale od początku…

Czytaj dalej

Ile kosztuje reklama zewnętrzna?

Reklama zewnętrzna stanowi taką formę promowania danego produktu, która za pomocą wielkich formatów, ciekawych projektów oraz barw i grafik dociera do masowego odbiorcy. Możemy ją spotkać w drodze do pracy, na spacerze z psem czy przejeżdżając samochodem. Koszty i efekty generowane przez reklamę zewnętrzną należy rozpatrywać z kilku stron.

Czytaj dalej

Zalety i wady reklamy świetlnej

W dzisiejszych czasach z cudem graniczy sprzedaż produktu bez wcześniejszej reklamy. Te otaczają nas zewsząd, począwszy od czasopism, radia, telewizji, a skończywszy na budynkach, samolotach czy w przekazie podprogowym. Świat XXI wieku jest światem reklamy, na którą firmy wydają miliardy, wszystko w jednym celu – aby reklama ich produktu dotarła do każdego skrawka świata – […]

Czytaj dalej

Lokalizacja kluczowa w reklamie zewnętrznej

Post Image

Reklama dźwignią handlu – powiedzenie to istnieje od wielu lat i jest wciąż aktualne. Formy reklamy pojawiły się już w czasach starożytnych. Początkowo miały postać napisów na murach, szyldach, i zachęcały do odwiedzenia danego lokalu czy też do kupna na straganach. Wtedy też, obok reklamy pisanej, pojawiła się reklama ustna, kiedy to kupcy i handlarze […]

Czytaj dalej