Jakie branże najchętniej korzystają z OOH?

Jakie branże najchętniej korzystają z OOH?

Najczęściej z reklamy zewnętrznej korzystają takie branże jak sprzedaż, telekomunikacja, żywność, rozrywka/kultura, motoryzacja/transport, usługi oraz finanse/marketing. Według Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w porównaniu z zeszłorocznym pierwszym kwartałem zainteresowanie branż formą reklamy jaką jest OOH wzrosło o 3,5%.

Tym samym polska branża OOH potwierdziła swoją stabilność, a także zdolność poprawy jakości sprzedaży. W dużej mierze jest to zasługa dobrych relacji z reklamą wykorzystującą urządzenia mobilne i stosunkowo szybkim dostosowywaniem się do zmieniającej się rzeczywistości.

Branże w OOH

Fot. Rawpixel/bigstockphoto.com

Najpopularniejszymi spośród rodzajów reklamy zewnętrznej są przede wszystkim citylighty, frontlighty i backlighty. Istotną rolę przy planowaniu oraz organizacji akcji promocyjnych odgrywają również powierzchnie ekspozycyjne na nośnikach mobilnych czy tranzytowych i digital signage.

Jakie branże najbardziej aktywnie korzystają z reklamy zewnętrznej?

  • finanse/marketing,
  • usługi,
  • odzież/obuwie,
  • sprzedaż,
  • telekomunikacja,
  • motoryzacja/transport,
  • żywność,
  • rozrywka/kultura.

Ekspozycja informacji oraz reklamy w przestrzeni publicznej w postaci billboardu, citylightu czy reklamy mobilnej jest nadal istotna dla głównych klientów wyżej wymienionych branż. Dla tych sektorów OOH jest niemalże kluczowe przy planowaniu strategii kampanii reklamowych i akcji promocyjnych. Outdoor bowiem funkcjonuje poza konkretną aktywnością potencjalnych konsumentów, stawiając jedynie na ich mobilność, która jest coraz większa. Dlatego też rola reklamy OOH staje się coraz bardziej popularna i pożądana, a jednocześnie – efektywna.

Według prognoz w najbliższym czasie OOH wyprze reklamę telewizyjną, która staje się dziś już powoli przeżytkiem. Tylko taka forma reklamy, która umożliwia ewentualnym użytkownikom, klientom bezpośredni oraz bezpłatny kontakt z nośnikiem w każdym miejscu i każdej sytuacji, wdraża nowoczesne technologie, a także wymaga nowych koncepcji jest w stanie utrzymać wysoką pozycję na rynku reklamowym. Tego rodzaju proces jest już realizowany w OOH na całym świecie, dzięki czemu outdoor pozostaje cały czas rozwojowy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.