Mural marki Tous w centrum Warszawy
- 09
- maj
- 2022
W centrum Warszawy zaprezentowano imponujący mural, będący częścią wiosennej kampanii reklamowej biżuterii marki Tous. Prestiżowa lokalizacja i imponujący rozmiar mają przyciągnąć uwagę odbiorców. Nośnik Braughman Group Media znajduje się w samym centrum Warszawy, dokładnie u zbiegu ulic Emilii Plater i Świętokrzyskiej, gdzie każdego dnia setki tysięcy mieszkańców Warszawy zmierza do pracy, a turyści spacerują w drodze na Stare Miasto.
Mural pojawił się w sąsiedztwie prestiżowych warszawskich drapaczy chmur Cosmopolitan, Złota 44 oraz InterContinental. Jego powierzchnia wynosi ponad 270 metrów kwadratowych. Reklama została wykonana przez artystkę i ilustratorkę Asię Pietrzyk, która przy jego realizacji współpracowała z innymi warszawskimi artystami. Mural w 100 proc. został ręcznie namalowany, co wymagało ponad 100 godzin pracy. Tak duże przedsięwzięcie rzadko wykonywane jest na potrzeby kampanii outdorowych. Marce Tous zależało jednego na wyjątkowym efekcie, dlatego na wielkim bilbordzie znalazł się miś z koralików w otoczeniu wiosennych kwiatów. Koresponduje to z najnowszą kolekcją biżuterii Tous, gdzie wykorzystano różne kamienie szlachetne o intensywnych kolorach. Taka biżuteria doskonale sprawdzi się na wiosnę.
Za realizację całego projektu odpowiedzialna była firma Braughman Group Media, która już od lat zajmuje się nietypowymi projektami w przestrzeni OOH, w tym także ręcznie malowanymi muralami. Ze względu na coraz większą popularność takich form reklamowych, Braughman Group Media posiada już ponad 80 prestiżowych lokalizacji w całym kraju, gdzie można wykonać mural lub stworzyć spektakularną reklamę świetlną, konstrukcje 3D bądź namalować ekologiczną reklamę za pomocą farb antysmogowych.
Szukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy