Telebim
- 21
- maj
- 2013
Telebim to uniwersalny nośnik reklamowy. Dzięki matrycy wykonanej z diod LED, obraz na nim prezentowany jest wyraźny i czytelny, a co za tym idzie dociera do dużego grona odbiorców.
Na efektywność reklamy umieszczonej na telebimach wpływa również jej prezentacja – wielobarwność i ruch silnie przyciągają uwagę. Telebimy stały się nieodzownym elementem niemal każdego większego miasta, umieszczane są w miejscach największego natężenia ruchu samochodowego lub pieszego. Z tego powodu uważane są za niebezpieczne, bo mrugające komunikaty reklamowe rozpraszają oraz oślepiają kierowców i przechodniów, a to może być powodem wypadków.
W 2011 roku wprowadzono nakaz montażu telebimów w odległości przynajmniej 8 metrów od krawężnika. Niemniej reklama na telebimach uważana jest za jedną z najskuteczniejszych metod przekazu.
Szukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy