Rynek reklamowy w pierwszej połowie 2018 roku
- 02
- październik
- 2018
Minione półrocze okazało się najlepszym w tej dekadzie dla rynku reklamowego. Największe wzrosty można było zaobserwować w internecie.
Czytaj dalejWzrost wartości rynku reklamowego
- 07
- wrzesień
- 2018
W pierwszym półroczu bieżącego roku wartość wydatków reklamowych uplasowała się na poziomie 4,7 mld zł. Rynek odnotował poprawę swojego wyniku z pierwszego kwartału, bowiem po sześciu miesiącach wzrósł o 9,2%. Jak wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom, jest to najwyższa dynamika, jaka została odnotowana od roku 2008!
Czytaj dalejCo przeszkadza konsumentom w reklamach?
- 28
- maj
- 2018
W minionym roku do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wpłynęło łącznie ponad 320 skarg na 246 przekazów reklamowych. To spadek w stosunku do roku poprzedniego. W 2016 roku zgłoszono bowiem 707 skarg na 169 przekazów reklamowych. W ubiegłym roku zdecydowaną większość skarg złożyli konsumenci.
Czytaj dalejUchwała krajobrazowa Gdańska
- 28
- marzec
- 2018
Radni Gdańska w lutym podjęli uchwałę krajobrazową. Jest to wynik ponad dwuletniej pracy urzędników. Dokument wejdzie w życie, o ile wojewoda nie zgłosi do niego żadnych zastrzeżeń. Po dwóch latach od wejścia w życie dokumentu, wieszanie reklam zewnętrznych będzie mocno ograniczone, a za niedostosowanie się do nowych przepisów będą grozić wysokie kary. Zmiany mają na […]
Czytaj dalejReklama OOH w Polsce w 2017 roku
- 28
- luty
- 2018
Dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2017 roku zostały przygotowane przez IGRZ i Dom Mediowy STARCOM (Publicis Media).Wartość sprzedaży w tych sektorach reklamy OOH wyniosła w 2017 roku ponad 484,3 mln zł i była o 1,7 proc. niższa niż w roku 2016. Szacowana wartość sprzedaży w ostatnim kwartale 2017 roku wyniosła ponad 139,4 […]
Czytaj dalejLokalne uchwały krajobrazowe
- 29
- sierpień
- 2017
Miasta od lat próbują walczyć z reklamową samowolą, która wprowadza chaos, a także starają się uporządkować miejską przestrzeń, by stałą się bardziej estetyczna.
Czytaj dalejMniejsze wydatki na reklamę zewnętrzną
- 26
- czerwiec
- 2017
W dobie komunikacji internetowej, również reklamodawcy zmieniają swoje kierunki i skupiają się na działaniach na różnych portalach internetowych. W konsekwencji większego budżet na reklamę online mniejsze środki wydawane są na reklamę outdoorową. Wszystko wskazuję na to, że tendencja ta będzie przez najbliższe lata się wzmacniać.
Czytaj dalejWarszawska uchwała krajobrazowa
- 26
- maj
- 2017
Już 5 czerwca w Warszawie mają rozpocząć się konsultacje społeczne dotyczące warszawskiej uchwały krajobrazowej. Uchwała ma za zadanie uporządkować przestrzeń miasta.
Czytaj dalejUdział nośników cyfrowych w reklamie zewnętrznej
- 24
- luty
- 2017
Reklama zewnętrzna to stale popularna forma reklamy, dlatego tak jak inne rodzaje, dopasowuje się do współczesnych standardów. Z tego powodu coraz częściej przestrzeń publiczną wypełniają nie tylko tradycyjne, drukowane billboardy, ale również nośniki elektroniczne, których przekaz jest silniejszy i daje większe możliwości na zaprezentowanie danego produktu. Nośniki cyfrowe w Polsce nie są jeszcze tak często […]
Czytaj dalejRok 2016 w reklamie zewnętrznej
- 19
- styczeń
- 2017
W dobie rozwoju reklamy internetowej inne formy zdają się być mniej znaczące. Jednak podsumowując rok 2016 okazuje się, że outdoor ma się bardzo dobrze, a zainteresowanie reklamą zewnętrzną stale rośnie.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy