Marketing sensoryczny
- 08
- październik
- 2021
Marketing sensoryczny to inaczej marketing oddziałujący na zmysły: dotyk, węch, smak, wzrok oraz słuch. Należy wiedzieć, że każdy produkt może pobudzić minimalnie dwa zmysły, a część z nich wszystkie pięć. Warto wziąć to pod uwagę, przeprowadzając akcję promocyjne.
Czytaj dalejCzym jest advertainment?
- 30
- czerwiec
- 2021
Advertainment to połączenie działań promocyjnych i zabawy. Rozrywkowy charakter reklamy przyciągać ma więcej widzów. Co istotne, w niektórych formach advertainmentu odbiorca nie jest świadomy pojawiających się przekazów promocyjnych.
Czytaj dalejMORE (Miejskie Okna REklamowe)
- 14
- październik
- 2019
Nowe i ciekawe sposoby reklamowania produktów i usług są silnie poszukiwane przez reklamodawców. Odbiorcy szybko uodporniają się na kolejne metody reklamy, dlatego odświeżona i nietypowa forma zawsze zwraca uwagę. Przykładem nowej opcji na reklamowanie są nośniki MORE, czyli Miejskie Okna Reklamowe. Wykorzystywać się tutaj będzie atrakcyjne wizualnie witryny sklepowe i restauracyjne.
Czytaj dalejWykorzystanie strachu w marketingu
- 15
- kwiecień
- 2019
Marketingowcy często odwołują się do emocji. Dość często w swoich przekazach wykorzystują element strachu, w szczególności strach przed utratą.
Czytaj dalejMarketing sportowy
- 31
- styczeń
- 2018
Definicja marketingu sportowego została opracowana w 1979 roku przez Jeffreya L. Keslera, który zamieścił ją w amerykańskim czasopiśmie branżowym o tematyce marketingowej „Advertising Age”. Pierwsza definicja określa, iż „marketing sportowy należy rozumieć jako działania podejmowane przez specjalistów marketingu produktów przemysłowych i usług, którzy wykorzystują sport jako instrument promocji produktów i usług. Te działania realizowane są […]
Czytaj dalejRebranding
- 22
- grudzień
- 2016
Rebranding jest to proces polegający na nadawaniu konkretnej marce nowych wartości poprzez całkowitą zmianę jej wizerunku w oczach potencjalnego klienta. Bardzo często mylimy pojęcie rebrandingu z samą zmianą logo. Jest to błędne rozumowanie, gdyż głównym zamierzeniem producenta jest wybudowanie w głowie odbiorcy zupełnie nowego wizerunku danego produktu czy usługi. Sama zmiana graficzna znaku marki jest […]
Czytaj dalejBrand hero w strategii reklamowej
- 22
- lipiec
- 2016
Brand Hero, czyli maskotka marki, jest jednym z chwytów wykorzystywanych w marketingu. Jest to kompilacja cech i wartości, jakie dana firma chce przekazać swoim przyszłym i obecnym klientom. Widok takiej postaci podświadomie przywodzi na myśl nazwę i produkt danej marki, stąd taki reklamowy bohater pojawia się w wielu kampaniach marketingowych.
Czytaj dalejZłudzenia optyczne w reklamie zewnętrznej
- 15
- lipiec
- 2016
Reklama zewnętrzna ma za zadanie w ułamku sekundy zainteresować odbiorcę. Najczęściej znajduje się na trasie wzmożonego ruchu, gdzie skupienie się akurat na niej jest utrudnione. Jednak współczesny outdoor powinien wpasowywać się w otoczenie, aby nie zaśmiecać krajobrazu, tylko go upiększać.
Czytaj dalejStreet art w reklamie zewnętrznej
- 08
- lipiec
- 2016
Reklama zewnętrzna jest hasłem, które u wielu osób budzi niesmak. Kojarzy im się z oklejonymi bezładnie słupami i murami, odpadającymi plakatami, brzydotą i ogólnym chaosem. Jednak reklama zewnętrzna ewoluuje razem z rynkiem, toteż pojawiają się jej coraz nowsze, przystępniejsze formy.
Czytaj dalejMarketing partyzancki
- 10
- czerwiec
- 2016
Dróg promocji produktu jest wiele. Do najważniejszych zalicza się kampanie spotowe w popularnych stacjach telewizyjnych oraz różne wersje reklamy w internecie, np. kampanie w social mediach, bannery na portalach czy mailingi ze spersonalizowaną ofertą. Co jednak zrobić, gdy powyższe formy nie przynoszą oczekiwanego efektu i gdy tradycyjne zasoby zaczynają zbliżać się ku końcowi?
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy