Kody QR w outdoorze – TOP 10

Post Image

Kody QR (z ang. Quick Response, czyli „szybka odpowiedź”) stały się ostatnio nowym i nietuzinkowym sposobem promocji danej marki oraz biznesu. Swoją rosnąca popularność zawdzięczają możliwości pomiaru wskaźników reakcji, a także obliczeń zwrotu z inwestycji przeznaczonych na tę formę reklamy.

Czytaj dalej

Najciekawsze zagraniczne kampanie outdoorowe – TOP 10

Outdoor stawia na nośne symbole oraz proste komunikaty, ułatwiające identyfikację i zapamiętanie reklamowanej marki. Reklama zewnętrzna jest szeroko stosowana na całym świecie i stanowi nieodłączny już dziś element miejskiego krajobrazu, czego dowodem są liczne ciekawe i efektywne kampanie reklamowe. Przedstawiamy top 10 najlepszych kampanii reklamy zewnętrznej za granicą

Czytaj dalej

Oryginalne polskie kampanie outdoorowe – TOP 10

Reklama zewnętrzna, czyli outdoor to jedyne medium, które posiadając ogromny zasięg w aglomeracjach oraz miastach, doskonale pasuje do współczesnego, zurbanizowanego i mobilnego świata. Ich zadaniem jest wywołanie reakcji publicznej, stąd popyt na jak najbardziej oryginalne i jak najciekawsze pomysły na kampanie outdoorowe.

Czytaj dalej

Skuteczność reklamy ambientowej

Post Image

Reklama ambientowa należy do reklamy niestandardowej. Łączy cechy reklamy ATL (Above-the-Line) i BTL (Below-the-Line), co znaczy, że może być skierowana zarówno do ogólnego, nieokreślonego odbiorcy, jak i do konkretnej grupy docelowej. Można ją spotkać na przystankach, w metrze, na budynkach.

Czytaj dalej

Skuteczność reklamy na telebimie

Post Image

Ekrany diodowe, powszechnie nazywane telebimami, stanowią dziś przedmiot sporu. Czy są skuteczną formą reklamy? Czy mogą przynieść większe zyski dla reklamodawcy? Jeszcze kilka lat temu były one nowością i jak żaden inny rodzaj promowania danej usługi czy danego produktu przyciągały uwagę potencjalnego klienta. Obecnie telebimy opatrzyły się już odbiorcom, nie rzucając im się tak w […]

Czytaj dalej