Street art w reklamie

Post Image

Co sztuka uliczna w postaci graffiti ma wspólnego z reklamą? Wydaję się, że niewiele. Okazuje się jednak, że połączenie obu tych form może dać zaskakujący efekt.

Czytaj dalej

Kampania promocyjna Kit Kat & Google

Post Image

Słodki, czekoladowy baton Kit Kat, marki Nestlé zna praktycznie każdy. O systemie operacyjnym Android też większość osób słyszała. A jaki wspólny mianownik mają te dwie rzeczy?

Czytaj dalej

Nowe rozwiązania w kampanii Maker’s Mark

Post Image

Stany Zjednoczone są jednym z tych krajów, które są nieodłącznie kojarzone z agresywnym rynkiem. Dzięki kapitalizmowi producenci prześcigają się tworzeniu jak najbardziej korzystnych ofert dla swoich klientów. Im bardziej atrakcyjny towar, tym więcej nabywców znajdzie. Jednak na tak ogromnym i wymagającym rynku, niezbędne jest odpowiednie przedstawienie produktu. Dobra reklama na pewno może w tym doskonale […]

Czytaj dalej

TOP 10 najbardziej kontrowersyjnych reklam

Post Image

Głównym celem reklamy jest przyciągniecie uwagi odbiorców – przyszłych klientów. Od dawna specjaliści od marketingu wiedzą, że najlepszym sposobem na zwrócenie na siebie uwagi jest wywołanie szoku. Dlatego też kontrowersyjne reklamy w telewizji czy Internecie przestały dziwić ludzi. Dla wielu jednak widok obrazów, wywołujących skrajne uczucia, na ulicy nadal jest skandaliczny.

Czytaj dalej

IBM + Lego = Mistrzowska reklama zewnętrzna

Post Image

Często mamy wrażenie, że reklamy zewnętrzne są tylko po to, żeby zaśmiecać wizerunek miasta. Nie wnoszą nic do otoczenia, są nudne, praktycznie niezauważalne dla odbiorcy. Dodatkowo rzadko komponują się z architekturą miasta. Zdarzają się jednak takie kampanie, które oprócz przekazu reklamowego, stają się użyteczne dla zwykłego, szarego przechodnia.

Czytaj dalej

Kampania Coca-Coli – „Podziel się radością”

Coca-Cola tuż po II wojnie światowej stała się symbolem amerykańskich wpływów oraz globalizacji, komercjalizacji, konsumpcjonizmu, a także kapitalizmu. Ten wyjątkowy napój można dziś kupić niemalże na całym świecie. Amerykański sen w płynnej konsystencji dostępny jest w każdym zakątku globu. Jednak zachowanie tak silnej pozycji na rynku nie jest wcale łatwe. Tym bardziej, że posiada się […]

Czytaj dalej

Outdoor w trosce o dzieci (ciekawa kampania OOH)

Post Image

Outdoor w trosce o dzieci, czyli billboardy z wiadomością widoczną tylko dla najmłodszych   W maju 2013 roku ruszyła bardzo ciekawa kampania outdoorowa zainicjowana przez hiszpańską fundację ANAR, walczącą o dobro dzieci. Był to pierwszy outdoor skierowany wyłącznie do małoletnich. Na pierwszy rzut oka ta kampania niczym się nie wyróżniała i dorośli, którzy widzieli plakat […]

Czytaj dalej

Outdoor promuje outdoor, czyli kampania „Pokaż się!”

Styczeń 2013 roku rozpoczął się widoczną i znaną już wcześniej kampanią outdoorową. Jej prowadzeniem zajęły się 2 firmy: Cityboard Media oraz Jet Line. Ich cel został osiągnięty po raz drugi: udowodniły, iż outdoor jest wciąż jedną z najskuteczniejszych form reklamy, pokazując przy tym ogromną rolę dobrego projektu graficznego.

Czytaj dalej

Firmy najchętniej inwestujące w OOH – TOP 10

O dużym potencjale i skuteczności reklamy zewnętrznej nie trzeba przekonywać żadnej firmy. Prawie każde przedsiębiorstwo korzysta z OOH, gdyż nośniki rozmieszczone m.in. na ulicach, skrzyżowaniach, przystankach autobusowych i innych częściach miejskiej strefy zapewniają doskonałą widoczność i bezpośredni przekaz. O tym, że warto uczynić outdoor stałą częścią realizowanych kampanii udowadniają sukcesy wielu firm.

Czytaj dalej

Outdoorowa reklama społeczna – TOP 10

Celem reklamy społecznej jest wywołanie zmiany w zachowaniu społeczeństwa. Najczęstszym nośnikiem tego rodzaju reklamy są billboardy, które mają za zadanie zaciekawić swojego odbiorcę i służyć promowaniu tzw. słusznej sprawy. Kampanie społeczne mają na celu wywołanie zmiany, przekazując jakąś konkretną ideę.

Czytaj dalej