Badania widowni reklamy zewnętrznej
- 27
- czerwiec
- 2014
Outdoor stanowi stuprocentowy przekaz reklamowy, ponieważ widz nie odbiera go jako nośnika reklamowego, lecz jako samą treść. Reklama zewnętrzna nie wymaga żadnej aktywności ze strony odbiorcy, to outdoor wybiera widza. Dlatego też badania widowni reklamy zewnętrznej są trudne do przeprowadzenia.
Czytaj dalejZasady montowania infrastruktury reklamowej
- 12
- czerwiec
- 2014
Instalowanie infrastruktury reklamowej przy pasach drogowych podlega ścisłym przepisom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane. Zgodnie z nią każde wolno stojące i trwale związane z gruntem urządzenie reklamowe stanowi obiekt budowlany zaliczany do grupy budowli. Pozwolenia na budowę w celu zainstalowania reklam wymagają jednak tylko obiekty świetlne lub podświetlane poza […]
Czytaj dalejInteligentne reklamy – przyszłość OOH
- 30
- maj
- 2014
Świat reklamy jest bardzo szybko zmieniającym się miejscem. Dzięki nowym interaktywnym technologiom potrafi przemienić odbiorcę przekazu w jego współtwórcę, przełamując pewne bariery.
Czytaj dalejKiedy plakatowanie miasta jest nielegalne?
- 22
- maj
- 2014
Szpecące reklamy pojawiające się na frontach budynków są zmorą większości polskich miast, toteż coraz więcej z nich w walce z plakatowaniem sięga po najróżniejsze środki, o różnej skuteczności.
Czytaj dalejCo wyróżnia plakaty wyborcze?
- 13
- maj
- 2014
Reklama zewnętrzna jest najstarszą formą komunikacji wizualnej, znaną już w średniowieczu. Obecnie takim środkiem przekazu wizualnego są billboardy, banery i plakaty. Najbardziej widoczne w czasie kampanii wyborczej, stanowiąc podstawowe narzędzie promocji kandydatów. Pojawienie się na ulicach plakatów politycznych personalnych, zazwyczaj sygnalizuje początek kampanii politycznej. Można nawet mówić o swoistym wyścigu na ilość, wielkość plakatów i […]
Czytaj dalejNa jakie usługi agencji reklamowych możesz liczyć w ramach OOH?
- 30
- kwiecień
- 2014
Reklama zewnętrzna, zwana także outdoor czy OOH („Out-Of-Home” – „poza domem”) to reklama umieszczana w konkretnym miejscu i przeznaczona dla konkretnej grupy ludzi. Agencje reklamowe często świadczą usługi z nią związane, ponieważ zapewnia ona wysoką częstotliwość kontaktów z potencjalnym klientem.
Czytaj dalejReklama na zabytkach – problem dużych miast
- 10
- kwiecień
- 2014
Ponad połowa pytanych Polaków nie zgadza się na umieszczanie reklam siatkowych, które już od kilku lat przysłaniają zabytki w miastach. Ta nowinka marketingowa ma wielu przeciwników, którzy uważają, że takie reklamy obniżają rangę zabytków oraz szpecą je. Nazywają to także brutalną, komercyjną ingerencją w tradycję oraz historię. Jak ten „problem” wielu polskich miast reguluje prawo?
Czytaj dalejHistoria reklamy zewnętrznej w Polsce
- 24
- marzec
- 2014
Pierwsze reklamy zewnętrzne pojawiły się w Polsce w 1990 r. Początkowo były to wieszane nieśmiało na płotach czy szybach plakaty reklamowe. Wśród szarego i smutnego wówczas krajobrazu polskich miast wyróżniały się swoim kolorytem oraz siła bezpośredniego przekazu.
Czytaj dalejDobry plakat reklamowy
- 14
- marzec
- 2014
Plakaty reklamowe rozwieszone na ścianie, murze czy drzwiach dysponują ogromnym potencjałem i stanowią świetny sposób na promocję firmy, usługi lub produktu. Nie można ich ani wyrzucić bez przeczytania jak ulotki, ani wyłączyć jak reklamy w telewizji czy radio. Należy jednak zdawać sobie sprawę z tego, że potencjalny klient spośród dziesiątek plakatów napotykanych codziennie zapamiętuje zaledwie […]
Czytaj dalejSkuteczna kampania OOH w pięciu krokach
- 11
- luty
- 2014
Outdoor jest medium posiadającym bardzo duży potencjał i wszystkie kampanie OOH są z zasady naturalne oraz bezpośrednie w odbiorze. Brak deklaratywności i silny kontakt z odbiorcami powoduje, iż tego rodzaju reklamy są bardzo efektywne. Żeby jednak kampania OOH była skuteczna, należy spełnić 5 poniższych warunków: Po pierwsze… …reklamy, slogany bądź wszelkie inne wizualizacje powinny zawierać […]
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy