Świąteczna reklama Apartu – dlaczego jest krytykowana?

Nowa, świąteczna reklama Apartu w internecie zyskała rozgłos dzięki przeróbce stworzonej przez Klub Komediowy. Wiele osób wskazuje, że 4-minutowy promocyjny klip nie niesie za sobą żadnego przesłania i nie angażuje widzów. Reklama ma jednak również swoich zwolenników.

Czytaj dalej

Mural, który oczyszcza powietrze – kampania Converse

Wyjątkowy mural zdobi ul. Jaworzyńską w Warszawie. Niedawno powstałe dzieło jest reklamą marki Converse, ale co najważniejsze – jednocześnie oczyszcza powietrze. Dzieje się tak za sprawą specjalnych farb, jakich użyto do powstania tego muralu.

Czytaj dalej

Kampania na rzecz korytarza życia

Każda kampania społeczna ma na celu silne zwrócenie uwagi na zjawisko społeczne i poprawę ludzkich zachowań. Nie inaczej jest w przypadku nowej kampanii dotyczącej zachowania na drodze i formowania korytarza życia, gdy nadjeżdżają służby medyczne.

Czytaj dalej

Kontrowersyjna reklama rajstop marki Adrian

Przemoc domowa to sposób na dobry marketing? Adrian, producent rajstop, postanowił poruszyć w swoich kampaniach ten trudny temat. A jednak wzbudziło to niemałe oburzenie, szczególnie w środowiskach walczących o prawa kobiet. Działaczki ostro krytykują to śmiałe posunięcie.

Czytaj dalej

Kampania „Zaparkuj telefon i jedź”

Smartfony towarzyszą nam cały czas, w pracy, w domu, szkole, a wiele osób nie wyobraża sobie bez nich codziennego funkcjonowania. Niestety takie uzależnienie od bycia cały czas online jest przyczyną coraz większej ilości wypadków. Problem ten miała naświetlić zeszłoroczna kampania Santander Bank Polska zatytułowana #Zaparkuj telefon i jedź.

Czytaj dalej

Kampania Onetu #WybieramyPrawdę

#WybieramyPrawdę to hasło nowej kampanii wizerunkowej Onetu  (Ringier Axel Springer Polska).  Siła sprawcza i wartość prawdy w życiu ludzi jest tematem przewodnim akcji. Za kampanię odpowiedzialny jest działy marketingu i kreacji Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Bridge2Fun, Starcomem i Flotą Filmową.

Czytaj dalej

Kampania społeczna Extinction Rebellion Polska

„Polska 966 – 2050. Zmarła z powodu globalnego ocieplenia, zalania przez Bałtyk, głodu, suszy, wojen”, „Ludzkość 190 000 p.n.e. – 2050 n.e. Zmarła z Powodu globalnego ocieplenia, utraty miejsc zdatnych do zamieszkania, głodu, suszy, wojen”. To teksty niektórych nekrologów, które zawisły na ulicach Warszawy, Wrocławia oraz Trójmiasta.

Czytaj dalej

Trend body positive w kampaniach marek odzieżowych

Kult piękna to znak rozpoznawczy naszych czasów. Talia osy, idealne ciała bez cellulitu i rozstępów, doskonale wydepilowane nogi, pachy, a nawet ręce, perfekcyjny makijaż i fryzura prosto z salonu. Rzeczywistość jest jednak inna, a kobiety są różne. W odpowiedzi na wykreowane ideały powstał ruch body positive, którego ideą jest życie w zgodzie z samym sobą […]

Czytaj dalej

Bez nonsensów – kampania T-Mobile

Post Image

Nowa kampania reklamowa T-Mobile wywoła spore poruszenie wśród odbiorców. Twórcy pod hasłem „bez nonsensów” zdecydowali się pokazać problemy klientów korzystających z usług telefonii komórkowej. Kampania realizowana jest wielotorowo z wykorzystaniem różnych kreacji. W spotach reklamowych występują Monika Brodka. Artystka nie jest jednak główną postacią kampanii.

Czytaj dalej

Kampania marki Tymbark

Marka Tymbark cyklicznie odświeża swoje kampanie reklamowe, promując w ciekawy sposób kolejną gamę swoich produktów. Firma Maspex, która jest właścicielem Tymbarku, od wielu stawia na jasny przekaz i komunikat dotyczący zalet spożywana danych produktów.

Czytaj dalej