Kampania marki Carlsberg

W przestrzenie miejskiej pojawia się wiele, bardzo różnych kampanii reklamowych. Jedynak tylko niektóre przechodzą do historii. Przykładem kreatywnego wykorzystania bilbordów jest kampania stworzona na zlecenie marki Carlsberg. Ogromy nośnik z hasłem „Prawdopodobnie najlepszy plakat na świecie” oferował darmowe piwo, gdyż samoobsługowy nalewak był integralną częścią nośnika reklamowego. Kampania została zrealizowana w 2015 roku na terenie […]

Czytaj dalej

Nietypowa reklama płyty Dawida Podsiadły

Dawid Podsiadło zasłynął jako nietuzinkowy artysta. Do największych jego przebojów zaliczyć można „Trójkąty i kwadraty” oraz „W dobrą stronę”. Poprzez muzykę opowiada o ważkich sprawach i trudnych tematach, dlatego promocja najnowszej płyty również jest daleka od standardów. Trzeci krążek wokalisty pt. „Małomiasteczkowy” promowany jest bowiem za pośrednictwem ogromnej łamigłówki namalowanej na budynku w centrum Warszawy.

Czytaj dalej

Kampania UNICEF Polska na nośnikach zewnętrznych

Kampanie społeczne realizowane są przez różne organizacje. Aktualnie ważne inicjatywy w ochronie życia ludzkiego promuje UNICEF Polska pod hasłami „Dla każdego dziecka” oraz „Więcej niż dzień”, aby wspierać najbardziej potrzebujących, zwłaszcza dzieci. Kampania realizowana jest przez firmę Stroer Media i obejmuje nośniki reklamowe OOH oraz ekrany ledowe w wagonach Warszawskiego Metra. Ponadto w planach kampanii […]

Czytaj dalej

Kampania Credit Agricole

Post Image

Bank Credit Agricole ruszył z dużą kampanią promującą swoje usługi. Akcja jest realizowana pod hasłem „cały bank dla Ciebie”, a twarzą kampanii został Dawid Podsiadło. Znany piosenkarz uśmiecha się na niej pod wąsem, a tuż obok widnieje hasło: „I ja szanuję taką chęć słuchania” oraz logo banku Crédit Agricole.

Czytaj dalej

Kampania marki Yellow

Nowość na rynku bananów! Lider branży stawia na zupełnie nową markę. Wiodący importer popularnych owoców, grupa ’’Citronex” przedstawia ’’Yellow”, czyli połączenie jakości i dostępności w miejscach codziennych zakupów.

Czytaj dalej

Kampania Warszawskiej Szkoły Reklamy

Aby reklama była skuteczna, musi wyróżniać się spośród setek innych, jakie konsumenci ogląda każdego dnia. Łatwo to osiągnąć, odwołując się do emocji odbiorców. Równie łatwo przesadzić, a wtedy kampania z wyrazistej zmienia się w niesmaczną. Powinni o tym dobrze wiedzieć specjaliści z Warszawskiej Szkoły Reklamy. Okazuje się jednak, że instytucja, która pretenduje do miana najlepszej […]

Czytaj dalej

Ciekawe kampanie reklamowe I połowy 2017 roku

Reklama nie jest wyłącznie narzędziem marketingowym, ale stała się oddzielnym gatunkiem, który oceniany jest w wielu kategoriach, do czego organizuje się nawet specjalnie dedykowane festiwale, np. w Cannes (festiwal Cannes Lions). Współczesne reklamy to krótkie historie, które mają sprzedać produkt, bazując na naszych emocjach, dlatego też ich fabuła coraz częściej porusza rozmaite problemy i kwestie, […]

Czytaj dalej

Kampania reklamowa Lidla z Darią Ładochą i Karolem Okrasą

Lidl już dawno przestał być jedynie dyskontem z produktami spożywczymi. Sieć prowadzi stronę z przepisami i poradami kuchennymi pt. „Kuchnia Lidla”, wydaje książki kulinarne, a w swoich kampaniach reklamowych kładzie nacisk na świeże produkty dostępne w tzw. ryneczku Lidla. Od kilku lat twarzami kampanii reklamowych są kucharze celebryci. Karol Okrasa jest obecny w nich już […]

Czytaj dalej

Nowa kampania olsztyńskiego Teatru Jaracza

  Od tygodnia we wszystkich mediach przewijają się nowe projekty plakatów, które Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie przygotował na nowy sezon, aby promować swoją działalność. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż pomysł, który został wykorzystany w promocji, budzi wiele kontrowersji.

Czytaj dalej

Najnowsza kampania reklamowa Dove

W najnowszej kampanii reklamowej marka Dove zwróciła uwagę na powszechne zjawisko, jakim jest krytyka wyglądu sportsmenek. Kampanię oparto na spotach oraz interaktywnych billboardach, gdzie rozmazane wizerunki znanych kobiet czynnie uprawiających sport mówią, iż jeśli skupiamy się na wyglądzie atletek, tak naprawdę ich nie widzimy. Dlatego Dove nawołuje: „Let`s change the story”, czyli „Zmieńmy historię”.

Czytaj dalej