Gdynia uchyliła uchwałę krajobrazową
- 08
- wrzesień
- 2021
Nie milkną echa po ostatniej sesji Rady Miasta Gdyni, podczas której tzw. uchwała krajobrazowa została uchylona. Ustawa miała służyć poprawie walorów estetycznych w mieście, które jest mocno wypełnione różnymi reklamami graficznymi. Decyzja radnych o uchyleniu ustawy wywołała ogromny sprzeciw radnych PiS. Wynika to z długotrwałych prac nad uchwałą, która po akceptacji w czerwcu tego roku, została […]
Czytaj dalejWzrost na rynku reklamy zewnętrznej
- 20
- sierpień
- 2021
W 2020 roku nakłady na reklamę zewnętrzną zmniejszyły się o 38,8 procent w porównaniu do roku 2019. Mimo że pierwszy kwartał bieżącego roku stanowił kontynuacje pandemicznej tendencji, pierwszą połowę roku zaliczyć można do udanych. Ze względu na możliwe wprowadzenie ograniczeń w przemieszczaniu się trudno jednoznacznie przewidzieć jaki wynik reklama zewnętrzna zanotuje na koniec drugiego półrocza.
Czytaj dalejPolacy chcą wrócić do zakupów stacjonarnych
- 26
- lipiec
- 2021
Z najnowszego raportu „Corona Mood” koncernu GfK Polonia zajmującego się badaniem opinii publicznej wynika, iż konsumenci po zakończeniu pandemii COVID-19 z chęcią powrócą do robienia tradycyjnych zakupów, a niejednokrotnie zwiększą częstotliwość kupowania stacjonarnego w porównaniu z okresem sprzed koronawirusa.
Czytaj dalejSpadek na rynku reklamy zewnętrznej w 2021 r.
- 23
- marzec
- 2021
Pandemia koronawirusa bardzo negatywnie odbiła się na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce w 2020 roku. Wielkość sprzedaży spadła aż o prawie 39 proc., a powrót do normalnej sytuacji może potrwać nawet kilka lat przy założeniu, że obostrzenia dotyczące poruszania się nie potrwają zbyt długo.
Czytaj dalejBędzie nowy podatek od reklam?
- 08
- luty
- 2021
Pojawił się projekt ustawy, nakładający na reklamodawców dodatkową opłatę za promocje produktu bądź marki. Zgodnie z szacunkami resortu finansów nowy podatek zapewniłby wpływ do budżetu państwa na poziomie nawet 800 mln zł. Dodatkowa opłata ma obowiązywać już od przyszłego roku i dotoczyć przede wszystkich produktów szkodliwych dla zdrowa, jak np. napoje gazowane, słodycze czy nawet […]
Czytaj dalejZnaczące kryzysy wizerunkowe w Polsce w 2020 r.
- 25
- styczeń
- 2021
2020 rok był uboższy od poprzednich pod względem działań reklamowych. W końcu nie można było uczestniczyć w konferencjach czy organizować wydarzeń promocyjnych. Jednak kilka marek zaliczyło poważne kryzysy wizerunkowe, które odbiły się naprawdę szerokim echem w kontekście trudnej, „covidowej” rzeczywistości.
Czytaj dalejSytuacja na polskim rynku reklamy w III kwartale 2020 r.
- 15
- grudzień
- 2020
Nakłady na wydatki reklamowe w Polsce w trzecim kwartale 2020 roku znów spadły. Choć spadek nie był tak ogromny, jak w drugim kwartale, to już wiadomo, że nakłady za cały rok będą wyraźnie niższe niż za 2019 r.
Czytaj dalejWzrost patriotyzmu konsumenckiego w czasie pandemii
- 26
- październik
- 2020
Pojęcie patriotyzmu konsumenckiego odnosi się do chęci wspierania polskiej gospodarki poprzez zakup produktów od producentów krajowych. W czasach pandemii koronawirusa obserwujemy wyraźny wzrost zainteresowania produktami krajowymi wśród konsumentów. Jakie są tego przyczyny i które polskie produkty najchętniej wybieramy?
Czytaj dalejNastroje konsumenckie Polaków
- 28
- wrzesień
- 2020
Jak wynika z badania Barometru Nastrojów Konsumenckich, te są najniższe od lat. Czy wpływ na to ma pandemia koronawirusa?
Czytaj dalejTrendy konsumenckie według badania firmy Kantar
- 30
- czerwiec
- 2020
Kiedy świat zaczął zmieniać się w wyniku pandemii koronawirusa, zewsząd słychać było pytanie o to, kiedy znowu będzie normalnie. Całkowity powrót do świata sprzed kilku miesięcy jest już niemożliwy. Firma Kantar przeprowadziła serię badań, na podstawie których zidentyfikowała trzy główne trendy konsumenckie. Jaka według nich będzie „nowa normalność”?
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy