Kampania Credit Agricole

Kampania Credit Agricole

Bank Credit Agricole ruszył z dużą kampanią promującą swoje usługi. Akcja jest realizowana pod hasłem „cały bank dla Ciebie”, a twarzą kampanii został Dawid Podsiadło. Znany piosenkarz uśmiecha się na niej pod wąsem, a tuż obok widnieje hasło: „I ja szanuję taką chęć słuchania” oraz logo banku Crédit Agricole.

Według wiceprezesa Credit Agricole, Jędrzeja Marciniaka, kampania ma na celu odświeżenie wizerunku i podkreślenie, że w nowej komunikacji Credit Agricole szczególne ważne jest słuchanie – bank przede wszystkim uważnie słucha swoich klientów i doradza im tylko te rozwiązania, których naprawdę potrzebują.

Kampania wystartowała 1 kwietnia i potrwa do końca czerwca. Reklamy pojawiły się w wielu kanałach – m.in. spoty telewizyjne na 68 kanałach, spoty radiowe w ponad 200 stacjach, liczne przekazy reklamowe w internecie, standardowy outdoor i siatki reklamowe.

Jednak jedna z reklam ostatniego typu przyczyniła się do wielu kontrowersji, bowiem została umieszczona na dużej siatce na budynku przy Al. Jerozolimskich, tuż za Rotundą. Niestety według obowiązujących przepisów taka reklama nie miała prawa zawisnąć w tym miejscu. Nie pozwalają one bowiem na ograniczanie dopływu światła dziennego do mieszkań. Dodatkowo stelaż jest nadwieszony nad pasem drogowym Al. Jerozolimskich, mimo że firma reklamowa obsługująca kampanię nie uzyskała na to zgody od Zarządu Dróg Miejskich.

Bank Credit Agricole zapowiedział, że zdejmie wielką płachtę reklamową z kamienicy w Al. Jerozolimskich i tę reklamę rzeczywiście usunął. Co ciekawe bank zapowiedział również, że będzie sprawdzał, czy inne reklamy Credit Agricole nie są umieszczane na nielegalnych nośnikach. Jeśli tak się stanie, może to być przełomem w branży, w której największą zmorą są właśnie nielegalnie umieszczane reklamy wielkopowierzchniowe.

Kreację kampanii przygotowała agencja Just. Spoty stworzył dom produkcyjny Opus Film, wszystkie działania internetowe realizują agencje Cube Group i Performics, a za media tradycyjne odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.