Druk solwentowy

Druk wielkoformatowy zdominował dotychczas rynek reklamy zewnętrznej. Reklamodawcy wybierają ten sposób reklamy bardzo często. Reklama wielkoformatowa dociera do dużej grupy odbiorców i ma masowy zasięg. Reklama ta daje gwarancję rozpoznawalności danej marki czy produktu. Reklamy w dużym formacie to najczęściej billboardy, banery, plakaty oraz kasetony.

Czytaj dalej

Oryginalne formy reklamy zewnętrznej

Nie od dziś wiadomo, że reklama stanowi dźwignię handlu, a to jak konsumenci odbierają prezentowaną w przekazie reklamowym markę, determinuje ich wyobrażenie na jej temat. Efektywna sprzedaż jakiejkolwiek oferty bez przeprowadzenia kompleksowej kampanii reklamowej jest w zasadzie niemożliwa.

Czytaj dalej

Cechy skutecznego billboardu

Na sukces każdego przedsięwzięcia, oprócz rzetelnego realizowania założonego planu biznesowego, ogromny wpływ ma skutecznie przeprowadzona kampania marketingowa. Nie od dziś wiadomo, że dobra reklama stanowi dźwignię handlu, a rozpoznawalność marki proponującej daną usługę lub asortyment produktów jest równie ważna (a może nawet ważniejsza), jak przygotowana przez nią oferta.

Czytaj dalej

Możliwości OOH w galeriach handlowych

Odgrywająca coraz większe znaczenie na rynku reklamy w Polsce reklama zewnętrzna, dzięki różnorodnym formom przekazu, pozwala na dotarcie do coraz większej liczby odbiorców. Charakter i rodzaj wykorzystywanych przez nią nośników umożliwia ekspozycję treści reklamowych, skierowanych do docelowej grupy odbiorców, w zasadzie w każdym miejscu przestrzeni publicznej. Oprócz najczęściej kojarzonych z outdoorem billboardów i reklam wielkopowierzchniowych, […]

Czytaj dalej

Billboard oczyszczający powietrze – outdoor zaangażowany w Peru

Reklama zewnętrzna, kojarząca się zazwyczaj z wielkoformatowy nośnikami, zamontowanymi najczęściej na elewacjach budynków lub z billboardami ustawianymi w pobliżu dróg szybkiego ruchu powoli ustępuje miejsca nowoczesnemu outdoorowi, wykorzystującemu najnowsze zdobycze techniki.

Czytaj dalej

Czas na reklamę świąteczną

Święta są znakomitym czasem do wybaczania sobie krzywd, spotkania się z dawno niewidzianą rodziną, a także do – zareklamowania swojego produktu i to nawet na dużo czasu przed tym szczególnym okresem. Firmy, które decydują się na uwzględnienie tematyki świątecznej w swoich reklamach liczą na zwiększony zysk, gdyż wielu z nas ulega temu opartemu na magii […]

Czytaj dalej

Mapping

Większości z nas reklama zewnętrzna najczęściej kojarzy się z wielkopowierzchniowymi tablicami, ustawionymi na przykład w pobliżu dróg wyjazdowych/wjazdowych do miast, billboardami umieszczonymi na elewacjach budynków lub coraz bardziej powszechnymi ekranami LED. Formą outdooru jest również tak zwana reklam ambientowa, wykorzystująca niestandardowe środki przekazu, takie jak na przykład, ostatnio chętnie wykorzystywane, trójwymiarowe projekcje multimedialne na różnego […]

Czytaj dalej

Koszulki reklamowe

Skuteczność reklamy mierzona jest jej widocznością i byciem zauważoną ze strony potencjalnego klienta. Zwykle im większe ma ona wymiary, tym łatwiej ją dostrzec. Ostatnio można zauważyć jednak inny, coraz częściej wybierany kierunek wśród reklamodawców, który zdobywa sympatię klientów – promowanie swojej marki na koszulkach oraz innych rodzajach odzieży. Czym ta forma reklamy przekonuje do siebie […]

Czytaj dalej

Infoscreeny

Infoscreeny – wielkoformatowe elektroniczne nośniki emitujące treść w jakości HD zagościły na polskim rynku w 2008 roku. 23 ekrany o wymiarach 3 m x 1,7 m i powierzchni 5,1 mkw. zamontowane zostały na 6 stacjach warszawskiego metra. 3 lata później było ich już 31 na 10 stacjach o największym przepływie pasażerów.

Czytaj dalej

Systemy Digital Signage

Digital Signage (DS) stanowi jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin branży marketingowej. To zintegrowana forma zarządzania systemem, który składa się z wyświetlaczy elektronicznych prezentujących reklamy, różne informacje i wiadomości. DS wykorzystywane są do przekazywania aktualnej, a także dynamicznej informacji reklamowej.

Czytaj dalej