Brand hero w strategii reklamowej

Brand Hero, czyli maskotka marki, jest jednym z chwytów wykorzystywanych w marketingu. Jest to kompilacja cech i wartości, jakie dana firma chce przekazać swoim przyszłym i obecnym klientom. Widok takiej postaci podświadomie przywodzi na myśl nazwę i produkt danej marki, stąd taki reklamowy bohater pojawia się w wielu kampaniach marketingowych.

Czytaj dalej

Złudzenia optyczne w reklamie zewnętrznej

Reklama zewnętrzna ma za zadanie w ułamku sekundy zainteresować odbiorcę. Najczęściej znajduje się na trasie wzmożonego ruchu, gdzie skupienie się akurat na niej jest utrudnione. Jednak współczesny outdoor powinien wpasowywać się w otoczenie, aby nie zaśmiecać krajobrazu, tylko go upiększać.

Czytaj dalej

Street art w reklamie zewnętrznej

Reklama zewnętrzna jest hasłem, które u wielu osób budzi niesmak. Kojarzy im się z oklejonymi bezładnie słupami i murami, odpadającymi plakatami, brzydotą i ogólnym chaosem. Jednak reklama zewnętrzna ewoluuje razem z rynkiem, toteż pojawiają się jej coraz nowsze, przystępniejsze formy.

Czytaj dalej

Marketing partyzancki

Post Image

Dróg promocji produktu jest wiele. Do najważniejszych zalicza się kampanie spotowe w popularnych stacjach telewizyjnych oraz różne wersje reklamy w internecie, np. kampanie w social mediach, bannery na portalach czy mailingi ze spersonalizowaną ofertą. Co jednak zrobić, gdy powyższe formy nie przynoszą oczekiwanego efektu i gdy tradycyjne zasoby zaczynają zbliżać się ku końcowi?

Czytaj dalej

Trendy w reklamie OOH

Post Image

Reklama zewnętrzna zyskuje na coraz większym znaczeniu wśród twórców kampanii marketingowych. Wykorzystywana niegdyś jako uzupełnienie innych form reklamy, dzisiaj nierzadko stanowi podstawę realizowanych akcji promujących.

Czytaj dalej

Sklepy typu pop-up

Reklama zewnętrzna, kojarzona jeszcze do niedawna z mało estetycznymi billboardami umieszczonymi wzdłuż dróg szybkiego ruchu lub z wielkimi płachtami reklamowymi przysłaniającymi elewację budynków mieszkalnych, odchodzi w zapomnienie. Dzisiejszy outdoor wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania techniczne i kreatywne podejście do marketingu.

Czytaj dalej

Interaktywna reklama Princessy

Czy niewielki, pokryty czekoladą wafelek może osłodzić nam dzień? Tak! I to nie tylko po zjedzeniu go, ale także kiedy przemawia damskim głosem, umilając nam czas w oczekiwaniu na autobus. Ta niezwykła kampania reklamy zewnętrznej miała miejsce we Wrocławiu na początku lutego 2016 r. Pomysłodawcami niezwykłego ambientu była marka Nestle, promująca swoje słodkie przysmaki, czyli […]

Czytaj dalej

Justin Bieber promuje Calvina Kleina

Gwiazdy w reklamie to nie nowość, dlatego też marka musi naprawdę się postarać, żeby to właśnie jej kampania była tą, o której się mówi. Rok temu w swoją nową kampanie reklamową producent bielizny i jeansów Calvin Klein zaangażował najgorętsze osoby ze świata muzyki i modelingu, w tym m.in. idola nastolatek – Justina Biebera.

Czytaj dalej

Kawiarnia w tramwaju od Tchibo

Najlepsza reklama to ta, która potrafi wyjść do klienta – i to dosłownie! Ta właśnie myśl przewodnia towarzyszyła twórcom kampanii OOH marki Tchibo, kiedy zdecydowali się oni na wypuszczenie w samo centrum stolicy mobilnej kawiarni Tchibo. Kampanię zrealizowano w październiku, listopadzie oraz na początku grudnia tego roku.

Czytaj dalej

Marketingowa gorączka Star Wars

Wyczekiwanym przez miliony fanów na całym świecie wydarzeniem jest premiera najnowszej części galaktycznej sagi „Star Wars: Przebudzenie mocy”. Składająca się z siedmiu epizodów opowieść o gwiezdnych wojownikach swoją historię rozpoczęła w 1977 roku, premierą pierwszej części (chronologicznie czwartej), pod tytułem „Gwiezdne Wojny: Nowa Nadzieja”.

Czytaj dalej