Nowa kampania olsztyńskiego Teatru Jaracza

  Od tygodnia we wszystkich mediach przewijają się nowe projekty plakatów, które Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie przygotował na nowy sezon, aby promować swoją działalność. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż pomysł, który został wykorzystany w promocji, budzi wiele kontrowersji.

Czytaj dalej

Najnowsza kampania reklamowa Dove

W najnowszej kampanii reklamowej marka Dove zwróciła uwagę na powszechne zjawisko, jakim jest krytyka wyglądu sportsmenek. Kampanię oparto na spotach oraz interaktywnych billboardach, gdzie rozmazane wizerunki znanych kobiet czynnie uprawiających sport mówią, iż jeśli skupiamy się na wyglądzie atletek, tak naprawdę ich nie widzimy. Dlatego Dove nawołuje: „Let`s change the story”, czyli „Zmieńmy historię”.

Czytaj dalej

Kampania reklamowa marki Venus

Na początku lipca ruszyła nowa kampania reklamowa marki Venus, której hasłem jest: „Kobiety są z Venus. Venus jest z kobietami. Zrywamy ze schematami!”. Promowanymi produktami są te z trzech wiodących linii marki Venus, tj. pianki i żele do golenia, higiena intymna oraz balsamy do ciała.

Czytaj dalej

Kampania reklamowa najnowszej płyty Red Hot Chilli Peppers

Każda akcja promocyjna ma wywołać jak największe zamieszanie. Jej celem jest pobudzenie odbiorców i zwiększenie zainteresowania danym produktem lub usługą. Dotyczy to również promocji artystycznej. Przykładem ostatnio zrealizowanej nietypowej kampanii jest promocja najnowszej płyty Red Hot Chili Peppers „The Getaway”.

Czytaj dalej

Brand hero w strategii reklamowej

Brand Hero, czyli maskotka marki, jest jednym z chwytów wykorzystywanych w marketingu. Jest to kompilacja cech i wartości, jakie dana firma chce przekazać swoim przyszłym i obecnym klientom. Widok takiej postaci podświadomie przywodzi na myśl nazwę i produkt danej marki, stąd taki reklamowy bohater pojawia się w wielu kampaniach marketingowych.

Czytaj dalej

Złudzenia optyczne w reklamie zewnętrznej

Reklama zewnętrzna ma za zadanie w ułamku sekundy zainteresować odbiorcę. Najczęściej znajduje się na trasie wzmożonego ruchu, gdzie skupienie się akurat na niej jest utrudnione. Jednak współczesny outdoor powinien wpasowywać się w otoczenie, aby nie zaśmiecać krajobrazu, tylko go upiększać.

Czytaj dalej

Street art w reklamie zewnętrznej

Reklama zewnętrzna jest hasłem, które u wielu osób budzi niesmak. Kojarzy im się z oklejonymi bezładnie słupami i murami, odpadającymi plakatami, brzydotą i ogólnym chaosem. Jednak reklama zewnętrzna ewoluuje razem z rynkiem, toteż pojawiają się jej coraz nowsze, przystępniejsze formy.

Czytaj dalej

Kampania McDonald’s na Euro 2016

Post Image

Wszelkie widowiska sportowe, takie jak tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej we Francji, stają się przyczyną rozpoczęcia rozmaitych kampanii marketingowych na całym świecie. Firma McDonald`s również wykorzystała ten moment i w swojej najnowszej kampanii podchwyciła motyw piłki nożnej, a dokładniej szalików piłkarskich.

Czytaj dalej

Marketing partyzancki

Post Image

Dróg promocji produktu jest wiele. Do najważniejszych zalicza się kampanie spotowe w popularnych stacjach telewizyjnych oraz różne wersje reklamy w internecie, np. kampanie w social mediach, bannery na portalach czy mailingi ze spersonalizowaną ofertą. Co jednak zrobić, gdy powyższe formy nie przynoszą oczekiwanego efektu i gdy tradycyjne zasoby zaczynają zbliżać się ku końcowi?

Czytaj dalej

Trendy w reklamie OOH

Post Image

Reklama zewnętrzna zyskuje na coraz większym znaczeniu wśród twórców kampanii marketingowych. Wykorzystywana niegdyś jako uzupełnienie innych form reklamy, dzisiaj nierzadko stanowi podstawę realizowanych akcji promujących.

Czytaj dalej