Car Wrapping

Car wrapping jest formą reklamy, polegającą na oklejaniu karoserii samochodu naklejkami reklamowymi. Do car wrappingu stosuje się też, oprócz aut osobowych, także i te ciężarowe oraz cysterny, TIR-y.

Czytaj dalej

Opakowania reklamowe

Wbrew pozorom to nie cena stanowi podstawowy czynnik wpływający na zakup wybranego produktu przez klienta. Często konsumenci kupują „wzrokiem” i sięgają po te produkty, które mają atrakcyjniejsze, wyższej jakości oraz przyciągające ich uwagę opakowania.

Czytaj dalej

Murale reklamowe

Mural to coraz popularniejsze określenie marketingowe. Niezwykłe malowidło może być bowiem nie tylko dziełem sztuki, ale również nietypową formą komunikatu reklamowego. Zalicza się go do grona reklamy outdoorowej, która w Polsce zadebiutowała w latach dziewięćdziesiątych i stale się rozwija.

Czytaj dalej

Reklama w bankomatach

Nie od dziś wiadomo, że najlepszą dźwignią handlu jest dobra reklama. Jako potencjalni klienci, jesteśmy wręcz bombardowani kierowanymi do nas przekazami – natomiast chcąc sprzedać oferowany przez nas produkt, czy usługę mamy do wyboru dziesiątki, jeśli nie setki sposobów dotarcia do konsumenta.

Czytaj dalej

Reklama w środkach transportu

  Reklama w środkach transportu przekonuje do siebie swoją mobilnością oraz niskim kosztem dotarcia do grupy docelowej. Umieszczenie plakatu reklamowego w autobusie czy tramwaju powoduje aż sześćdziesięciokrotnie wyższe dotarcie do odbiorcy w porównaniu ze stacjonarnymi billboardami.

Czytaj dalej

Gadżety reklamowe

Post Image

Gadżety reklamowe to jeden ze skuteczniejszych sposobów na promocję firmy oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku. Przedsiębiorstwa prześcigają się w tworzeniu coraz nowszych, bardziej innowacyjnych i użytecznych produktów reklamowych.

Czytaj dalej

Banery siatkowe

Agencje reklamowe oferują różne formy reklamy, jedną z nich jest baner siatkowy, wykonany z tzw. siatki mesh. Baner siatkowy mesh należy do banerów winylowych, wykonywanych z materiału plandekowego albo PVC, na który grafika nanoszona jest techniką druku solwentowego, zaś brzegi są zgrzewane, a krawędzie mogą być wykończone tunelem lub oczkowane. Ten rodzaj banerów charakteryzuje się […]

Czytaj dalej

Banery wielkoformatowe

Post Image

Baner to forma promocji produktu, będąca najtańszym podłożem dla ekspozycji zewnętrznej. Banery najlepiej jest stosować jako reklamę w okresie wiosenno-jesiennym i w miejscach nienarażonych na mocne działanie wiatru czy niskich temperatur. Do jego montażu można zastosować dowolne wykończenie: zgrzanie, oczkowanie i rękaw.

Czytaj dalej

Digital OOH

Post Image

Digital OOH jest nowoczesnym kanałem cyfrowej komunikacji, która kierowana jest do konsumentów znajdujących się poza domem (out-of-home). W obliczu technologicznych transformacji Digital Out-Of-Home zyskuje nowe, wyjątkowe znaczenie. Wykorzystując DOOH, reklamodawcy są w stanie dotrzeć do konsumenta niemal w każdym miejscu, w którym aktualnie on przebywa.

Czytaj dalej

Pylony reklamowe

Post Image

Jednym z nośników reklamy zewnętrznej jest pylon reklamowy. Coraz częściej wykorzystywana ze względu na duży zasięg przekazu. Nietypowa nazwa, oznaczająca z języka greckiego wieżę, dotyczy pionowego, wolno stojącego słupa, który najczęściej znajduje się tuż przy stacjach benzynowych.

Czytaj dalej