Najlepsze reklamy zewnętrzne z okazji mundialu

Na Mundialu, czyli „święcie radości” można nieźle zarobić. Wiedzą o tym doskonale producenci wykorzystujący to najważniejsze wydarzenie w świecie piłki nożnej do zareklamowania swojego produktu. Poniżej przedstawiamy najlepsze reklamy zewnętrzne z okazji mundialu.

Czytaj dalej

Interaktywne przystanki – sposób na dobrą reklamę

Post Image

Trawa, ogrzewana wiata czy pachnące rogalami citylighty to tylko parę przykładów na to, co można umieścić na przystanku, aby wyróżnić swoją markę w przestrzeni miejskiej. Tego rodzaju niestandardowe działania marketingowe z wykorzystaniem przystanków pojawiają się również w naszym kraju.

Czytaj dalej

Kontrowersja nie zawsze się opłaca. House już to wie

Post Image

Niestety to nie wysoki nakład pieniężny czy dobre chęci wykonawcy i inwestora decydują o sukcesie kampanii reklamowej. Zdarzają się próby wypromowania danego produktu, które już od samego początku skazane są na porażkę. Jedną z takich, krytykowanych kampanii reklamy zewnętrznej była kampania Virginity House z 2008 roku.

Czytaj dalej

Deszczowa kampania biura D-reizen

Post Image

Dwa lata temu holenderska agencja turystyczna D-reizen wpadła na pomysł inspirującej kampanii reklamowej, dzięki której chciała pokazać, że lekiem dla wszystkich zestresowanych ludzi mogą być dłuższe niż do tej pory wakacje.

Czytaj dalej

„Tarczyn – swoją drogą” największą kampanią reklamową w historii marki

Post Image

W 2013 roku ruszyła nowa, nietypowa kampania reklamy zewnętrznej firmy Tarczyn, produkującej soki i napoje owocowe. Zgodnie z hasłem przewodnim „Swoją drogą” marka ta znów pokazała swoje nietuzinkowe myślenie oraz dwa nowe, wakacyjne i niezmienne dobre smaki napojów.

Czytaj dalej

Fan Check Machine – Billboard Magazine sprawdzał fanów muzyki

Post Image

Ambient jest ciekawą i bardzo pomysłową formą reklamy, dlatego też rzadko który przechodzień mija obojętnie ten rodzaj promocji produktu. W 2013 r. doszło do niezwykle oryginalnej kampanii reklamy zewnętrznej. Dzięki niej można było sprawdzić czyim i jak wielkim fanem muzyki się jest.

Czytaj dalej

Kontrowersyjne plakaty w kampanii Russia Today

Post Image

Pod koniec grudnia 2009 roku ruszyła kreatywna, choć bardzo kontrowersyjna kampania reklamowa outdoorowa. Zarówno w kraju, w którym miała miejsce (Wielka Brytania), jak i poza nim (USA) wzbudzała ona wiele emocji. Obejmowała plakaty z podwójnymi wizerunkami, mającymi podkreślić odpowiedni kontekst w odpowiedzi na wybrane pytania dotyczące aktualnych wydarzeń.

Czytaj dalej

Głośna kampania promocyjna Warmii i Mazur

Post Image

Jedną z najgłośniejszych i najciekawszych kampanii outdoorowych ostatnich lat była kampania nosząca zapadającą w pamięć nazwę – „Mazury Cud Natury”. Slogan ten został uznany za najlepsze polskie hasło promocyjne 2011 r.

Czytaj dalej

Angażująca kampania firmy Zott

Post Image

Jesień 2013 roku był momentem rozpoczęcia pionierskiej kampanii outdoorowej marki Zott, która stanowiła połączenie OOH i mobile, dzięki umieszczanym na citylightach znacznikom NFC. W kampanii reklamującej Zott Monte wziął również udział znany polski siatkarz – Bartosz Kurek.

Czytaj dalej

Kopenhaska kampania promująca bezpieczną jazdę na rowerze

Post Image

Kampanie outdoorowe z zasady muszą nieść ze sobą pewną dozę innowacji czy oryginalności, aby być widoczne i zapamiętywalne. Wiosną 2013 r. ruszyła jedna z ciekawszych oraz bardzo zauważalnych kampanii outdoorowych, która objęła swoim zasięgiem całą Kopenhagę.

Czytaj dalej