Jaka przyszłość czeka reklamę OOH?
- 03
- lipiec
- 2015
Współczesny rynek reklamowy umożliwia prowadzenie kampanii marketingowych z wykorzystaniem wielu środków przekazu. Poczynając od tradycyjnych, takich jak prasa, radio czy telewizja, kończąc na wciąż rozwijającym się internecie, reklama towarzyszy nam właściwie wszędzie.
Czytaj dalejInstytut Badań Outdooru
- 25
- czerwiec
- 2015
Instytut Badań Outdooru Sp. z o.o. (IBO) utworzono w 2013 roku na podstawie zgody wydanej dnia 14 stycznia 2013 roku przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jego twórcami były trzy firmy, które wiodły wówczas prym na polskim rynku reklamy zewnętrznej
Czytaj dalejReklama zewnętrzna w I kwartale 2015 roku
- 19
- czerwiec
- 2015
Rynek reklamowy w naszym kraju rozwija się dynamicznie – w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat nastąpił intensywny przyrost firm zajmujących się planowaniem i realizacją działań promocyjnych. Każdego roku wyniki sprzedaży branży odnotowują wzrost na poziomie kilku procent.
Czytaj dalejPorównanie kosztów reklamy online i offline
- 12
- czerwiec
- 2015
Zgodnie z powszechnie znanym powiedzeniem, reklama stanowi dźwignię handlu. Ujmując nieco szerzej jego znaczenie, możemy stwierdzić, że odpowiednio przeprowadzona kampania reklamowa może decydować o „być albo nie być” prowadzonej przez nas działalności lub promowanej marki – kluczem do sukcesu jakiegokolwiek biznesu jest jak największe zainteresowanie ze strony potencjalnych klientów. Jak ich efektywnie pozyskać?
Czytaj dalejMarketing online vs. offline
- 03
- czerwiec
- 2015
Marketing online i offline od lat funkcjonują równocześnie. W Polsce to nadal dwa różne światy. Wiele rodzimych firm prowadzących działania tradycyjne, nie zwraca uwagi na sferę online. Traktuje ją jako nowoczesny, ale niekoniecznie godny uwagi dodatek.
Czytaj dalejPodpis pod ustawą krajobrazową i jego konsekwencje
- 29
- maj
- 2015
W kwietniu, po wielu poprawkach, Sejm uchwalił ostateczną formę tzw. ustawy krajobrazowej, a 15 maja została ona podpisana przez Prezydenta Bronisława Komorowskiego. Ustawa wchodzi w życie z dniem 16 sierpnia bieżącego roku. Nowe przepisy wprowadzą zmiany do 10 obowiązujących już ustaw, m.in. kodeksu wykroczeń, ustawy o drogach publicznych, prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska, o ochronie […]
Czytaj dalejPolski outdoor nie odstaje od zachodniego
- 25
- maj
- 2015
Obecnie rynek europejskiego, jak i polskiego outdooru skupia się na konsolidacji mediów, rosnących inwestycjach w produkty, digitalizacji, a także narzędziach, dzięki którym reklamodawcy dowiadują się jak OOH oddziałuje na ich grupę docelową. Pod względem jakości OOH Polska znajduje się w europejskiej czołówce.
Czytaj dalejNowoczesne technologie obecne w reklamie zewnętrznej
- 14
- maj
- 2015
Mimo że niektórzy eksperci mówią o tym, że reklama outdoorowa powoli traci na znaczeniu, badania wskazują, że pozostaje ciągle mocnym narzędziem oddziaływania marketingowego i jej pozycja rośnie. Niezbędne jest jednak dostosowanie jej do rosnącej cyfryzacji życia i innych wyzwań, jakie ma przed sobą współczesna reklama.
Czytaj dalejObawy branży reklamowej przed ustawą krajobrazową
- 11
- maj
- 2015
W pejzaż większości polskich miejscowości na dobre wpisały się większe lub mniejsze reklamy zewnętrzne. Środowiska działające na rzecz poprawy jakości przestrzeni publicznej dość skutecznie wskazują na chaos i pewnego rodzaju samowolkę reklamową. Poprawie tego stanu rzeczy ma przyczynić się uchwalona przez Sejm 20 kwietnia bieżącego roku, oczekująca obecnie na podpis Prezydenta, tak zwana ustawa krajobrazowa*.
Czytaj dalejReklama OOH wpływa na sprzedaż
- 24
- kwiecień
- 2015
Opracowując kampanię marketingową, mającą na celu wypromowanie marki, konkretnego produktu (grupy produktów) lub usługi należy zidentyfikować między innymi: nasycenie oraz zapotrzebowanie rynku, oczekiwania wybranej grupy konsumentów oraz odpowiadającą założeniom przedsięwzięcia promocyjnego formę reklamy.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy