Jak stworzyć ciekawą kampanię OOH?
- 14
- kwiecień
- 2015
Kampania OOH, zwana zewnętrzną, pochodzi od skrótu od angielskich słów „poza domem”. Jej główną cechą jest eksponowanie na zewnątrz danych treści reklamowych na specjalnie do tego przygotowanych nośnikach: bilbordach, tablicach reklamowych, telebimach, nośnikach zamontowanych na wiatach przystankowych lub kioskach czy tablicach elektronicznych.
Czytaj dalejKonkurs Outdoor Planning Awards
- 04
- marzec
- 2015
Outdoor zwany także reklamą zewnętrzną wciąż jest jedną z najpopularniejszych form promocji towarów i usług. Przedsiębiorcy często z niego korzystają ze względu na proste przedstawienie produktu (nośne symbole i chwytliwe hasła) oraz wysoką częstotliwość kontaktów z przekazem (wiele punktów reklamowych w przestrzeni publicznej).
Czytaj dalejReklama OOH widoczna na targach branżowych
- 20
- luty
- 2015
Reklama OOH, inaczej zwana outdoorową, swoją nazwę wzięła od angielskiego zwrotu Out Of Home, co definiuje rodzaj reklamy zewnętrznej, ulicznej, przedstawianej odbiorcom w przestrzeni poza domowej. Taka forma marketingu ma zapewnić dużą częstotliwość kontaktów odbiorców z kampanią reklamową.
Czytaj dalejPoczątki OOH w Polsce
- 13
- luty
- 2015
Out of Home, w skrócie – OHH, to inaczej reklama zewnętrzna. W literaturze wyróżnia się trzy rodzaje reklamy zewnętrznej: reklamę mobilną, świetlną oraz wielkoformatową. Aktualnie reklama OHH jest popularną i często wykorzystywaną formą przekazu. Jej główną zaletą jest to, że dociera do masowego odbiorcy. Cechuje ją prosta forma oraz jasny przekaz. Outdoor z jednej strony […]
Czytaj dalejKonsekwencje ustawy o ochronie krajobrazu
- 30
- styczeń
- 2015
Latem 2013 roku prezydent Bronisław Komorowski przedstawił projekt nowej ustawy, która ma chronić nasz krajobraz przed nieprzemyślaną, chaotyczną zabudową oraz nadmiarem reklam w przestrzeni, głównie pozamiejskiej. W jej myśl mają zniknąć budowlane koszmary, wiatraki stawiane w nieodpowiednich miejscach czy wszechobecny zalew reklam.
Czytaj dalejOOH a wizerunek firmy
- 16
- styczeń
- 2015
Spośród wielu czynników, wpływających na kreowanie wizerunku firmy, należy wymienić sposób prowadzenia kampanii reklamowych. Powodzenie firm i oferowanych przez nie produktów czy usług w dużej mierze zależy od dobrej reklamy. Współczesna branża reklamowa oferuje wiele różnych metod promocji dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta i profilu jego działalności. Jednym ze skutecznych rozwiązań jest reklama typu out […]
Czytaj dalejWady i zalety outdooru
- 09
- styczeń
- 2015
Reklama zewnętrzna jest obecnie bardzo popularną i szeroko wykorzystywaną formą przekazu. W odróżnieniu od innych kanałów komunikacji, ta reklama niesie treść reklamową. Obok zalet, ma swoje wady.
Czytaj dalejReklamy znikają z Grenoble
- 29
- grudzień
- 2014
Czy zakaz umieszczania reklam zewnętrznych w miejscach publicznych jest możliwy, kiedy outdoor wydaje się być już niemal całkowicie scalony z wizerunkiem dzisiejszych miast? Okazuje się, że tak, usunięcie z miejsc publicznych słupów ogłoszeniowych, tablic oraz billboardów jest możliwe do wykonania. Udowodniła to „stolica” Alp, czyli francuski miasto Grenoble, gdzie po raz pierwszy w Europie powiedziano […]
Czytaj dalejPrognozy na przyszłość dla reklamy OOH
- 19
- grudzień
- 2014
Według ekspertów medium, jakim jest reklama OOH, w przyszłości nic nie zagraża. Należy jednak zmienić rozumienie outdooru.
Czytaj dalejZasady sprzątania plakatów reklamowych
- 05
- grudzień
- 2014
Wybory, a potem po wyborach. Długie przygotowania, spotkania z wyborcami i mediami, spoty, agitacje oraz uśmiechające się twarze z plakatów wyborczych – no właśnie, kto i na jakich warunkach ma obowiązek je sprzątnąć?
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy