Kampania BitTorrent w obronie wolnego internetu
- 21
- listopad
- 2013
Coraz większa presja rządów poszczególnych państw oraz wydawców multimediów sprawia, że przed Internetem rosną coraz to nowe problemy. Akty prawne takie jak SOPA, ACTA i inne ustawy wprowadzane przez rządy oraz infiltracja ze strony agencji wywiadowczych zagrażają wolności słowa w sieci, przez co wielu internautów nie zgadza się na wprowadzane stopniowo zmiany.
Czytaj dalejBillboard z aktualną pogodą
- 01
- listopad
- 2013
Czy promocja prognozy pogody ma jakikolwiek sens ? Czy wymaga to ciągłej zmiany billboardu ? Na to pytanie odpowiedział portal metservice.com. Serwis podający aktualną prognozę pogody dla Nowej Zelandii.
Czytaj dalejNowe rozwiązania w kampanii Maker’s Mark
- 27
- wrzesień
- 2013
Stany Zjednoczone są jednym z tych krajów, które są nieodłącznie kojarzone z agresywnym rynkiem. Dzięki kapitalizmowi producenci prześcigają się tworzeniu jak najbardziej korzystnych ofert dla swoich klientów. Im bardziej atrakcyjny towar, tym więcej nabywców znajdzie. Jednak na tak ogromnym i wymagającym rynku, niezbędne jest odpowiednie przedstawienie produktu. Dobra reklama na pewno może w tym doskonale […]
Czytaj dalejTOP 10 najbardziej kontrowersyjnych reklam
- 20
- wrzesień
- 2013
Głównym celem reklamy jest przyciągniecie uwagi odbiorców – przyszłych klientów. Od dawna specjaliści od marketingu wiedzą, że najlepszym sposobem na zwrócenie na siebie uwagi jest wywołanie szoku. Dlatego też kontrowersyjne reklamy w telewizji czy Internecie przestały dziwić ludzi. Dla wielu jednak widok obrazów, wywołujących skrajne uczucia, na ulicy nadal jest skandaliczny.
Czytaj dalejIBM + Lego = Mistrzowska reklama zewnętrzna
- 18
- wrzesień
- 2013
Często mamy wrażenie, że reklamy zewnętrzne są tylko po to, żeby zaśmiecać wizerunek miasta. Nie wnoszą nic do otoczenia, są nudne, praktycznie niezauważalne dla odbiorcy. Dodatkowo rzadko komponują się z architekturą miasta. Zdarzają się jednak takie kampanie, które oprócz przekazu reklamowego, stają się użyteczne dla zwykłego, szarego przechodnia.
Czytaj dalejKampania Coca-Coli – „Podziel się radością”
- 07
- sierpień
- 2013
Coca-Cola tuż po II wojnie światowej stała się symbolem amerykańskich wpływów oraz globalizacji, komercjalizacji, konsumpcjonizmu, a także kapitalizmu. Ten wyjątkowy napój można dziś kupić niemalże na całym świecie. Amerykański sen w płynnej konsystencji dostępny jest w każdym zakątku globu. Jednak zachowanie tak silnej pozycji na rynku nie jest wcale łatwe. Tym bardziej, że posiada się […]
Czytaj dalejOutdoor w trosce o dzieci (ciekawa kampania OOH)
- 31
- lipiec
- 2013
Outdoor w trosce o dzieci, czyli billboardy z wiadomością widoczną tylko dla najmłodszych W maju 2013 roku ruszyła bardzo ciekawa kampania outdoorowa zainicjowana przez hiszpańską fundację ANAR, walczącą o dobro dzieci. Był to pierwszy outdoor skierowany wyłącznie do małoletnich. Na pierwszy rzut oka ta kampania niczym się nie wyróżniała i dorośli, którzy widzieli plakat […]
Czytaj dalejOutdoor promuje outdoor, czyli kampania „Pokaż się!”
- 26
- lipiec
- 2013
Styczeń 2013 roku rozpoczął się widoczną i znaną już wcześniej kampanią outdoorową. Jej prowadzeniem zajęły się 2 firmy: Cityboard Media oraz Jet Line. Ich cel został osiągnięty po raz drugi: udowodniły, iż outdoor jest wciąż jedną z najskuteczniejszych form reklamy, pokazując przy tym ogromną rolę dobrego projektu graficznego.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy