Druk solwentowy
- 20
- kwiecień
- 2017
Druk wielkoformatowy zdominował dotychczas rynek reklamy zewnętrznej. Reklamodawcy wybierają ten sposób reklamy bardzo często. Reklama wielkoformatowa dociera do dużej grupy odbiorców i ma masowy zasięg. Reklama ta daje gwarancję rozpoznawalności danej marki czy produktu. Reklamy w dużym formacie to najczęściej billboardy, banery, plakaty oraz kasetony.
Czytaj dalejCechy skutecznego billboardu
- 15
- luty
- 2016
Na sukces każdego przedsięwzięcia, oprócz rzetelnego realizowania założonego planu biznesowego, ogromny wpływ ma skutecznie przeprowadzona kampania marketingowa. Nie od dziś wiadomo, że dobra reklama stanowi dźwignię handlu, a rozpoznawalność marki proponującej daną usługę lub asortyment produktów jest równie ważna (a może nawet ważniejsza), jak przygotowana przez nią oferta.
Czytaj dalejMurale reklamowe
- 28
- październik
- 2014
Mural to coraz popularniejsze określenie marketingowe. Niezwykłe malowidło może być bowiem nie tylko dziełem sztuki, ale również nietypową formą komunikatu reklamowego. Zalicza się go do grona reklamy outdoorowej, która w Polsce zadebiutowała w latach dziewięćdziesiątych i stale się rozwija.
Czytaj dalejBanery siatkowe
- 02
- kwiecień
- 2014
Agencje reklamowe oferują różne formy reklamy, jedną z nich jest baner siatkowy, wykonany z tzw. siatki mesh. Baner siatkowy mesh należy do banerów winylowych, wykonywanych z materiału plandekowego albo PVC, na który grafika nanoszona jest techniką druku solwentowego, zaś brzegi są zgrzewane, a krawędzie mogą być wykończone tunelem lub oczkowane. Ten rodzaj banerów charakteryzuje się […]
Czytaj dalejBanery wielkoformatowe
- 28
- marzec
- 2014
Baner to forma promocji produktu, będąca najtańszym podłożem dla ekspozycji zewnętrznej. Banery najlepiej jest stosować jako reklamę w okresie wiosenno-jesiennym i w miejscach nienarażonych na mocne działanie wiatru czy niskich temperatur. Do jego montażu można zastosować dowolne wykończenie: zgrzanie, oczkowanie i rękaw.
Czytaj dalejPylony reklamowe
- 28
- maj
- 2013
Jednym z nośników reklamy zewnętrznej jest pylon reklamowy. Coraz częściej wykorzystywana ze względu na duży zasięg przekazu. Nietypowa nazwa, oznaczająca z języka greckiego wieżę, dotyczy pionowego, wolno stojącego słupa, który najczęściej znajduje się tuż przy stacjach benzynowych.
Czytaj dalejReklama pneumatyczna
- 28
- maj
- 2013
Reklama pneumatyczna zaliczana jest do grona wielkogabarytowych reklam zewnętrznych. Jest to reklama dmuchana, będąca obecnie jednym z popularniejszych nośników reklamy outdoorowej.
Czytaj dalejBillboard
- 21
- maj
- 2013
Najstarszym nośnikiem reklamy wielkoformatowej jest billboard. Ogromne plakaty zamieszczano już na początku XX wieku, głównie na fasadach budynków. Obecnie billboardy montowane są także samodzielnie na specjalnych słupach.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy