Fan Check Machine – Billboard Magazine sprawdzał fanów muzyki
- 24
- styczeń
- 2014
Ambient jest ciekawą i bardzo pomysłową formą reklamy, dlatego też rzadko który przechodzień mija obojętnie ten rodzaj promocji produktu. W 2013 r. doszło do niezwykle oryginalnej kampanii reklamy zewnętrznej. Dzięki niej można było sprawdzić czyim i jak wielkim fanem muzyki się jest.
Czytaj dalejKontrowersyjne plakaty w kampanii Russia Today
- 17
- styczeń
- 2014
Pod koniec grudnia 2009 roku ruszyła kreatywna, choć bardzo kontrowersyjna kampania reklamowa outdoorowa. Zarówno w kraju, w którym miała miejsce (Wielka Brytania), jak i poza nim (USA) wzbudzała ona wiele emocji. Obejmowała plakaty z podwójnymi wizerunkami, mającymi podkreślić odpowiedni kontekst w odpowiedzi na wybrane pytania dotyczące aktualnych wydarzeń.
Czytaj dalejGłośna kampania promocyjna Warmii i Mazur
- 10
- styczeń
- 2014
Jedną z najgłośniejszych i najciekawszych kampanii outdoorowych ostatnich lat była kampania nosząca zapadającą w pamięć nazwę – „Mazury Cud Natury”. Slogan ten został uznany za najlepsze polskie hasło promocyjne 2011 r.
Czytaj dalejAngażująca kampania firmy Zott
- 20
- grudzień
- 2013
Jesień 2013 roku był momentem rozpoczęcia pionierskiej kampanii outdoorowej marki Zott, która stanowiła połączenie OOH i mobile, dzięki umieszczanym na citylightach znacznikom NFC. W kampanii reklamującej Zott Monte wziął również udział znany polski siatkarz – Bartosz Kurek.
Czytaj dalejKopenhaska kampania promująca bezpieczną jazdę na rowerze
- 13
- grudzień
- 2013
Kampanie outdoorowe z zasady muszą nieść ze sobą pewną dozę innowacji czy oryginalności, aby być widoczne i zapamiętywalne. Wiosną 2013 r. ruszyła jedna z ciekawszych oraz bardzo zauważalnych kampanii outdoorowych, która objęła swoim zasięgiem całą Kopenhagę.
Czytaj dalejEye-trackingowa kampania Amnesty International
- 06
- grudzień
- 2013
W 2009 roku na hamburskich ulicach pojawiła się niecodzienna i ciekawa kampania społeczna „Eye-tracking”, mająca na celu zwrócenie uwagi na problem przemocy w rodzinie.
Czytaj dalejKampania firmy Adidas – Nic nie jest niemożliwe
- 29
- listopad
- 2013
Jak wiadomo kontrowersja od zawsze wzbudza ludzką ciekawość i zwraca na siebie uwagę. Stąd tak ogromne zainteresowanie reklamodawców umieszczenia w swojej reklamie czegoś zaskakującego i oryginalnego. Kampanie outdoorowe oparte na reklamach zewnętrznych już z zasady muszą przykuwać uwagę odbiorcy.
Czytaj dalejKampania BitTorrent w obronie wolnego internetu
- 21
- listopad
- 2013
Coraz większa presja rządów poszczególnych państw oraz wydawców multimediów sprawia, że przed Internetem rosną coraz to nowe problemy. Akty prawne takie jak SOPA, ACTA i inne ustawy wprowadzane przez rządy oraz infiltracja ze strony agencji wywiadowczych zagrażają wolności słowa w sieci, przez co wielu internautów nie zgadza się na wprowadzane stopniowo zmiany.
Czytaj dalejRed Bull X – Fighters
- 08
- listopad
- 2013
Austriacka firma Red Bull, produkująca napój energetyczny, słynie z rysowanych prostą kreską, dość zabawnych reklam telewizyjnych. Kilka razy wywołały one nawet niemałe kontrowersje. Jednak prawdziwą siłą marki są potężne kampanie outdoorowe skupiające się na niszowych sportach oraz szeroko pojętej sztuce ulicznej.
Czytaj dalejBillboard z aktualną pogodą
- 01
- listopad
- 2013
Czy promocja prognozy pogody ma jakikolwiek sens ? Czy wymaga to ciągłej zmiany billboardu ? Na to pytanie odpowiedział portal metservice.com. Serwis podający aktualną prognozę pogody dla Nowej Zelandii.
Czytaj dalejSzukaj
Kategorie
- ABC reklamy outdoor
- Kampanie reklamowe
- Reklama w mediach
- Rodzaje reklamy zewnętrznej
- Strategie reklamowe
- Wiadomości z rynku reklamy